2017年7月12日星期三

台北繼續食:高級烤肉八兵衛

這是我這次離開台北前的一餐(不過今次仲有餐廳未介紹),早一日就問常到台北的老饕朋友有什麼推介,第一家發現趕不切訂座,然後他推介在信義區由日本來開店的八兵衛,表示他們的烤肉很不錯,若果是公司俾錢,絕對值得一試。

於是,五點前到達,準備吃餐豪一點的Early dinner(然後上機前在國泰lounge再食必吃牛肉麵),登記,入座。估不到,在場也有兩三檯是一樣這麼早吃晚餐的,老饕朋友告訴我,這家,晚一點就很多人了。

坐在可以看見廚師炮製食物的地方,發現有位相信是日籍師傅在主理,而這師傅,是可以令到坐在另一邊面向他的女食客們出現心心眼的。(下圖左邊果位)
咁我當然希望食好野啦,由於餐廳非常吸引的套餐是要兩位起,孤獨的美食家就只能a la carte了。

先要介紹他們自家醃製的高麗菜,任食,非常好食,我食左好幾碟,爽脆酸香開胃。
燒牛舌,啊啊啊啊啊!就算如此厚身,一放入口,那份美味而且充滿鮮甜的肉汁就爆出來,係師傅炮製既功力呀!
烤五花腩,豬肉都可以好鬆化,炮製時已經加上鹽巴,什麼都不用再加,已經好好食!
雞皮,係有少少Overcooked,不過依然香口好食,特別加上芥茉。
呢個,就係澳洲和牛炭烤,肉質不錯,內裡微微粉紅,我得得再生少少就完美喇!
就咁食就唔夠飽既,問佢地推介我食飯定麵,佢地介紹呢個八兵衛特製雞湯拉麵,湯的確好出色,麵身偏硬有咬口,內裡加入肉碎,好滿足。
餐廳提供好多酒類選擇,我先後飲左兩杯混入鮮果汁既Cocktail,唔好意思真係唔記得名,但第一杯好飲過第二杯既。

我諗下次真係要搵多個人黎食,你睇,呢個套餐係咪好吸引先!



沒有留言:

發佈留言