2016年3月2日星期三

正宗台灣小店:請坐

西區多小店,雖然地鐵進駐多了很多所謂高檔食店,不過路遙知馬力,總是不斷的Come & Go。我有時從西環幻變時群組得知有什麼新食店,有興趣就去試試。

今次寫這家叫「請坐」,老老實實,我的確有掙扎過好不好介紹,因為我從知道有其存在,至今一個多月內我已經食過五次!三次外賣兩次堂坐,而每次也是讓我念念不忘,為什麼呢?因為真的吃著他們的食物,彷彿回到台灣一樣,暫時未有得去,咁當然要常常用食物止癮啦!


首先介紹此小店的位置:西營盤水街頂,巴依餐廳落山方向,未到第三街,左手邊有幾間細餐廳,中間那間明明招牌寫住小息站,而店左右又貼住Taste Taiwan就係佢地喇!

以為只有門口一張檯?不是的,廚房有樓梯上閣樓,大約可坐廿人,感覺別有洞天。

第一次,原來想食滷肉飯,點知賣晒,咁,見有人食緊台灣牛肉麵,賣相好得,而且店家仲可以幫你添湯,就叫一碗買走。主廚的阿姨們都是台灣人,我有時會跟他們說國語的。好,先介紹呢碗HK$56既台灣牛肉麵:


紅燒湯底,以我對味精極度敏感,呢個湯底肯定無味精!而且濃得來不會過重;牛肉,有眼見,量多,而且完全入味鬆化,是驚喜水準如此高!麵身偏硬有趙頭,而且酸菜自家製,呢碗五十六蚊,值!我係整碗KO一滴湯都無剩!
當日同時點了炸花枝丸,即炸,廿蚊五粒,都係果句,好令我想起台灣,彈牙足料!

第二次,新春前夕,與同事在weekday發神經從中環搭落去食晏。坐上閣樓,發現原來好多附近既老師已經非常識貨,所以,同學仔通常係樓下買午市便當(喂好鬼得有機會我都想買番個食下)。咁,當日食左呢個:
香雞排飯!話你知,飯類既配菜,次次黎都唔同,好似今次,係配上咖喱薯仔,高麗菜與及台灣泡菜!果塊雞排,炸得香而唔會乾身,非常高水準,呢個飯,抵搭地鐵落去食架真係!都仲未計,午市失驚無神送台灣飲品,當日就係佢地自製冬瓜茶喇!
同事食呢個係炸豬排,我試食左一件,不相伯仲地好味!

之後兩次外賣,分別食左呢兩樣:

是咁的,我想食肉燥撈麵,肉燥唔夠,佢地就話,你點其他,我將剩低肉燥汁俾埋你啦!於是當日呢個炸雞排飯,就變成咁!今次係有薯絲與及煎蛋,醃蘿蔔。試過少少肉燥,我話俾自己聽,我點都要食一次!

第二次,又係食唔到,於是食左豬排乾撈麵,原來撈麵好得!所以,最近呢個星期六,走落去堂食!七點左右,樓上已經坐左十數人,我就點左肉燥乾撈麵與及滷金錢肚,就係咁:

首先,肉燥你地見到,半肥瘦既肉燥呀!真係好好味架!撈麵係已經被肉燥汁撈過,香口,再加上呢個特製辣椒油,三十八蚊,滿口骨膠原!

呢個滷金錢肚,三十蚊,係非常值!因為一咬入口,首先,彈牙鬆化,然後個滷汁果隻滋味,係絕對想落去問:有冇白飯賣?我想用黎撈飯!非常唔明點解佢地唔做滷金錢肚飯,好得呀!汁我都隊晒呀!

寫到呢度係咪好想去呢?首先要留意,一,此店真係家庭式經營,上菜時間有快有慢,但非常好禮貌,即係你去台灣小店果隻Feel;二,營業時間好有型:一至五開午市,四至六開埋夜市,星期日唔開,咁,想食,就自己夾岩時間喇!溫提:越遲去,越少選擇!

沒有留言:

發佈留言