2014年7月21日星期一

特別的辯論技巧

星期日,去過聖堂吃完早餐,跟弟弟一家回到爸媽家。看著報紙,時間到,嗯,實在不能錯過的城市論壇,有黃之鋒,有蔣麗芸。

蔣女士的偉論實在從她開始成為立法會議員之後真的是好睇過戲,不過睇直播倒是第一次。弟弟弟婦與爸爸都有在看,我們的反應都很一致,而對於第二節就能夠目擊獅吼功特別開心。當然,除了好笑之外,我們亦為這位議員的表現感到悲哀。


要了解要寫一個人,總要維基一下:蔣女士,父親為實業家蔣震,加拿大Concordia University文學學士,香港中文大學文學碩士,中國社會科學院法學博士,香港城市大學榮譽院士,太平坤士。咁果幾個傑出女性獎就唔提喇,傑唔傑出,好見人見智既。

話說昨日城市論壇蔣女士都保持儀態,當然對住果位佢親口叫人未夠秤既黃之鋒說話中係帶有不友善,咁雙方都有少少既。直至黃之鋒提出,選區議會都係公民提名產生,蔣女士就開始語無論次地講到香港永久居民同公民唔同,佢係香港永久居民提名唔係公民提名,試圖蒙混過關,不過主持謝志鋒實在睇唔過眼,最後都忍唔住兜口兜面問:咁香港永久居民提名特首你接唔接受呢?

不如,睇睇片啦,你錯過左的話:


當主持人單刀直入問,蔣女士突然發難將永久居民燒到有外國護照既鄭宇碩,當人澄清完,就再大聲夾惡向主持Fight back,話搵一個未夠秤同一個外國人點傾政制問題,點解唔請泛民議員。

睇到呢度,我以為我睇緊街市師奶唔夠人講就發癲,估唔到,呢位係立法會議員,仲要民選入去果隻。

其實此等都不能稱之為辯講技巧,此乃強詞奪理的其中一種表達,當然,若果身處選舉辯論,又或者類似電視節目直播,時間有限又唔想答對方問題,轉移視線乃其中一個方法,不過蔣女士加入個人特色,就係元秋潑婦罵街式處理,除左令人無機會插咀以聲音蓋過對方之外,更有可能令其他人耳膜受損。

蔣女士之思維邏緝一直難以理解都人所共知,你去維基一番便略知一二,而其個人面書貼出來既就更加值得大家番工悶之時去睇睇,不過,以其昨日一役,的確並非胡亂派個人出來的,是有部署的。

禮義廉派佢出來,一來比起根哥似乎有智慧少少(比較黎既嗟),二來,以佢深入民心既元秋不講理形象,就算講左乜,大家都係得啖笑,基本上好多人都唔會將其言論算上禮義廉,亦唔會將佢講既說話認真處理。

另外,派出呢位有咁獨特辯論技巧既成員,於節目途中發爛,輕而易舉地將所有焦點轉到其小丑行為,於是,黃之鋒講過乜,主持Challenge過佢乜,無人知,無人記得,成功到不得了。

每個人有每個人生存空間與原因,當我地不斷埋怨,你建制派贏硬唔該唔好派咁既質素既人出黎之時,其實除了話你知「係呀,吹咩」之外,此等奇兵自有其價值。不過,麻煩各位唔係是但投或者逢中必撐既朋友,下次投票,諗一諗,揀唔揀得落手。

蔣震先生如此受人尊重愛戴,得悉其女兒如此出眾,肯定非常激動。

沒有留言:

發佈留言