2010年9月23日星期四

三十樓的糖:Sugar @ East Hotel

好多朋友都略知我邊頭番工,如果知道,都清楚本人公司附近有一間新酒店。

前陣子知道同事們都喜歡放工後到該新酒店,不是尋歡,而是放工飲番杯。最近終於跟他們到過一次--位於酒店三十樓的酒吧Sugar。



酒吧有室內與室外,室內座位不多,反而室外就有不少座位,放了很多大大個的豆袋椅子,感覺的確很不錯:



咁望出去又係乜野View呢?






當日叫左兩款小食:


Sausages Tree,百鬆蚊啦,但腸款式多而且成班朋友食真係幾唔錯架!



呢個係西班牙既Tapas拼盤,都係百鬆蚊,好食好食。

咁你一定會問:貴唔貴呢?當日呢兩個小食加支白酒(我唔知果支幾貴,因為係同事揀),用Citibank Card有八五折,埋單五百五十幾。

你喪劈就當然唔止呢個價啦,不過天氣好景又靚又舒服,的確呢間Bar幾唔錯。俾夜景你地睇睇:





的確幾好Feel。當然,日光日白,我會建議你去我公司果幢樓三十七樓既某咖啡店,個View一樣好正,不過開到七點之嘛。

沒有留言:

發佈留言