2024年10月13日星期日

好鍾意食大排檔小炒

香港市道唔好,但一樣有舖頭要排隊食或者晚市做兩輪。通常分左三類:一類就得到小X書加持嘅打卡餐廳,好唔好食,見人見智;另一類就老牌出名唔貴嘅,例如前排去完食得返一間嘅泉章居(但真心唔多好食);仲有一款,堅好食,堅好多人去。

認識大排檔小炒係多得同學帶去食,基本上次次都真心覺得好味,就算佢唔記得左幾多錢以下只收現金唔收卡,就算要限時限刻(除非你包間房,其實又唔係好貴),都食得好開心。最近去過兩次,第二次同幾個同學去一行七人,可以叫多幾味,而我地揀左食六點到八點。

不如先介紹幾味我認為必食嘅先:

金牌臘味煲仔飯,唔駛另加豉油,影完相佢地幫你撈好食得,香味撲鼻多料又香口,轉個頭就俾大家消滅喇!

懷舊炸大腸:最近老豆去泉章居食完係咁話難食,要快D帶佢黎呢度,呢個實在係,忘記任何食左唔健康嘅擔憂,食左先啦X!

上一次去呢,八點Sharp要交檯,咁就將食唔晒嘅炸大腸同煲仔飯帶返屋企,第二日叮熱黎食,痴線,好食到叫救命。
呢個本人真心推介必點:黃金鮮魷,咸蛋黃醬滿滿包住每條鮮魷,真係香口到你停唔到手。
最近嘅新歡,鹽焗東風螺!用上岩鹽粒黎焗,上檯每粒都好很熱,螺肉勾出發現,咸香微微鮮甜到絕,乜都唔駛點,極正!


都有清淡之選架播!蒜蓉炒菜芯我班同學大讚好好食,而呢個咸蛋肉餅,醃肉同蒸既時間都剛剛好,送飯一流!
水煮牛同酸菜魚,份量十足,辣度平易近人但好惹味,無論牛肉同魚都好滑,仲有其他配料例如蓮藕片,芽菜,木耳之類,非常好味。
脆皮牛腩!係同學當晚第二輪叫然後繼續食不停口,因為牛腩肥瘦適中,炸完繼續入口即化,有濃濃牛味,脆皮麵衣薄而香,真係師父有料到!
呢個七十蚊一隻嘅蒜蓉粉絲蒸蟶子皇,係我澳洲個細佬次次黎都要食,佢話好鮮甜!
呢度豉油皇炒麵又係好得,乾身唔油膩,香口到不得了。最後梗係一定要同戰鬥碗良朋共聚啤啤佢啦!

留意番,我幾次都係去駱克道店,記得訂檯!








 

沒有留言:

發佈留言