2023年11月18日星期六

大滿足的日式蒸海鮮餐:虎嘯

十月初,朋友帶我去食日式蒸海鮮。莫講日式,港式果隻我都好似無食過,原因?對於海鮮,我喜好係:一係刺身,一係炸。蒸呢方面並非最愛。餐廳係位於天后名叫「虎嘯」,都係果隻一幢樓每層唔係好大既新式商業大廈。

當晚每人都食呢個「罕有法國藍龍蝦海鮮蒸氣刺身套餐,位位HK$588,食乜寫好晒,我當晚係非非非常滿足,而且仲有食唔晒外帶。

俾你地睇下有乜食再慢慢介紹,不如望望刺身先:

刺身唔特別impressed但水準不俗,酒漬海蝦與龍蝦刺身出色。
好喇,入正題!首先有一樣野非常好係,佢地會有專人幫你蒸:蒸幾耐,要點食,配上乜調味料,侍應都會細心講解。眼前呢個法國藍龍蝦,佢地已經預先稍稍調味,所以時間一到,放係前面,先試原味已經好得好得!
蘇格蘭帶子配海草用西京麵豉醬調味,你知啦帶子一蒸過籠就唔好食,呢個唔會,而且調味配合,整個湯都俾我KO埋!
韓國鮑魚與西班牙青口,喂無得輸架果隻鮮甜,就算一邊食一邊擔心會唔會痛風架喂(咁就無既我之後飛埋高雄都無事)。
圖左應該係對本人最Challenging,我比較怕食蒸魚,結果呢個一夜干石特魚與及山椒豉油漬白鱔,食晒!然後係牛肉福袋與墨魚滑,都好唔錯。
仲有仲有,咁鬼大隻既海蝦,與及同京蔥醬油調味阿波尾雞,鮮甜多汁!
始終唔能夠齋食肉,所以有呢個櫻花蝦芝士烏冬,與及蒸野菜。
介紹返,當晚另點呢支酒,好得,配海鮮一流。
所有蒸物精華流落鍋再煮成雜炊,嘩鮮甜到不得了,食唔晒?打包走囉!

甜品水準都唔錯架!

總結:其實晚市呢個價錢(唔計支酒)食到呢個水準真係好好,特別係唔晒擔心自己唔知蒸幾耐整得唔好食,呢個價錢又唔會食到高質自助餐,所以都係一個幾唔錯既選擇呀!








沒有留言:

發佈留言