2023年1月17日星期二

我的2022廿首廣東歌:上半場

由於年底終於乖乖課金用KKBox(當然都繼續買碟),然後執返上年鍾意嘅歌出嚟係快手好多。於是,竟然一月中我就交到功課實在係連我自己都唔敢相信。

咁點解今次分上下半場?因為好似一篇隊廿首歌又好似太多,不如咁啦,順便介紹一下五首未能入圍作品:鄧小巧——兩種語言;岑寧兒/陳蕾——言之無物;黃妍——世界以痛吻我而我歌唱;葉巧琳——難道我還未夠難;與及,我都估唔到但我又實在差少少成首跟住唱嘅,Error——愛情值日生。

第二十位 狠愛狠愛你 王菀之

曲/編:王菀之 詞:陳詠燊 監:王菀之/馮翰銘@theinvisiblemen

其實當日套戲未上畫我已經愛上呢首,畢竟,ivana唱J-Pop rock唔係未試過,但係夠爽夠開心,亦令人想起佢初出道曾經有類似作品。


第十九位 Off/On Collar
曲:T-Ma/Wilma Virintie/Karri Mikkonen 詞:梁栢堅 編:Karri Mikkonen 監:T-Ma

造星睇住佢地出道,出幾首歌其實都幾合我心水,越來越進步,直到呢首我第一次聽就覺得:係喇!又型又有果道勁,MV高水準到不得了(比起Call My Name進步極大),然後就,嗯。吒叱當晚,你有冇同我一樣,一邊睇,一邊眼濕濕?

第十八位 MM7 柳應廷
曲:The Hertz 詞:小克 編:The Hertz/王雙駿 監:王雙駿

比起慘情系列,呢首係最入型入格,佢表現得最得心應手,而佢同The Hertz所產生嘅火花非常精彩,小克份詞就係做自己最MM7,Carl叔叔編曲竟然中段整段Jazz再Progress爆上去,嘩,呢首點會唔喜愛先!

第十七位 Tomorrow AGA
曲:AGA 詞:林若寧 編:Johnny Yim 監:舒文@Zoo Music

唔知典解佢會同環球續約!唔知典解佢會同環球續約!唔知典解佢會同環球續約!講返首歌,佢又開唔到紅館之後照派台,果份自我鼓勵亦鼓勵大家嘅力量,好自然好溫暖,我係一定會再買飛睇佢演唱會,但,快少少離開呢間把鬼唱片公司唔該!

第十六位 Long D 陳凱詠
曲:馮允謙/馮翰銘@theinvisiblemen 詞:林若寧 編/監:馮翰銘@theinvisiblemen

疫情下不少類似題材作品,呢首,甜得來又有無奈,無奈之中又有盼望,最重要Jace真係唱得好!放心啦,就快放監,呢間把鬼唱片公司真係走得無錯架!你又唱得又跳得又要型,我地一定等你架!

第十五位 人與人之間 許志安
曲/監:Eric Kwok 詞:林若寧 編 : 張子堅/Eric Kwok

第一次聽感覺未咁強,當細味歌詞,都一把年紀嘅我,有一種說不出嘅感動與震憾!用一首歌將人從出生寫到離世,「最後一個人,平靜出生,平靜出殯」,而許志安無用多餘技巧去唱,若果你忽略咗呢首歌,靜靜感受一下。

第十四位 報復式浪漫 馮允謙
曲:馮允謙 詞:Oscar/馮允謙 編:Nic Tsui/T-ma 監:T-ma/馮允謙

甜,好甜,好典型J Fung R&B,但果種Groovy與及聽住佢唱就知道佢笑住唱,好喜愛,歌詞果種「終於搵到你,唔好浪費時間日夜癡到實啦」實在好鬼得。之後搵Moon Tang合唱果個版,嘩,直頭聽到糖尿病。

第十三位  小心地滑 張天賦
曲/監:徐浩 詞:黃偉文 編:徐浩/黃浩銘

係我上年聽得好多嘅歌,或者推出果陣,突然好想用佢嚟咒果班咩咩。而點解入唔到頭十,我諗,因為份詞有d位可以好d,編曲又可以好d,唱呢,好好架喇!唔知幾時有得唱K試下爆呢首呢?

第十二位 有今生沒來世 許廷鏗
曲:朱敏希 詞:林夕 編:黃兆銘 監:于逸堯

記得當日新碟試聽會第一次聽,俾林夕嘅詞深深擊中,究竟呢幾年我地如何面對各種無常,又有幾多人因為呢種無常而走唔出去?除左珍惜眼前人以外,我地仲要記住,活在當下。

第十一位 團圓說 謝安琪
曲/詞:謝安琪 編:李智勝 監:李智勝/謝安琪

家人是什麼?團圓又是什麼?無論因為距離而分開,或者因為被迫害而分離,我從這歌感受到的是,年紀漸長,家人朋友至愛,要好好用時間聚聚。多謝Kay,仲有呢個第一次睇已經唔知點解流出眼淚嘅MV。


沒有留言:

發佈留言