2021年6月5日星期六

藝術級的天海Omakase

鴨巴甸街有一間靜岡日籍師傅長澤佳明主理的天婦羅小店天海,低調,只有極少座位,午市要食都睇彩數 。曾經食過午市,天丼好食到不得了,天婦羅炸漿夠薄保持食物鮮味,調味精準,非常精彩。

早前有朋友訂了晚市的Omakase幫我慶生,由於疫情關係店家現時是HK$1,000兩位的極抵價,所以要訂位都非常困難。四月初終於吃了,他們有六點半及八點兩個時段,要準時到達,因為大師傅即場為你炮製,人家每個時段只招呼八個客人,逾時不候。

 
我同朋友當然準時入座,竟然,有客人無出現。先講食物:
 
蝦天婦羅,基本上之前食過一樣高水準,只要少少鹽調味已經好好食;帆立貝,係,超大粒,所以每人半粒,配上松露鹽,鮮甜彈牙,師傅功力深厚先至炸得剛剛好。

有圖為證,刺身級日本帆立貝,油炸時間處理恰到好處。兩道食材出現之後,一對男女姍姍來遲,店員細心解釋,遲左,之前既兩道食材,無得補番。女的向男的埋怨他遲到,呢個時候,男既只可以收口。


 
櫻花蝦餅,配上特製醬汁,毫不油膩,滿口脆香;露筍,來貨新鮮,清甜。

 
左邊呢款叫タラの芽,日本野菜之王,營養豐富,經處理苦澀味後製成天婦羅,從未食過既味道!右邊係平茸,亦係我較少機會食到既菌類,可見炸漿之薄,師傅完全有考量過。
 
蓮藕天婦羅都係半件,加少少鹽係無得頂既!

嘻嘻,炸蝦壽司配海膽,上面放左青芥,紫菜包住,非常之不得了地正!
 
仲有沙甸魚配梅肉天婦羅,用紫菜包住黎炸,高技巧製成品;然後有雞肉包青豆芝士卷,點樣可以炮製得咁平衡又唔會膩架呢?
 
鮎魚天婦羅,實不相瞞,我見到呢類原條炸魚仔有d驚,因為通常魚頭都喪苦,但我呢條食晒,點解架呢?最後仲有清雞湯蕎麥麵,當然湯都飲晒!
係喇,完結係呢個綠茶奶凍。師傅呢,好好人,之前未上雞湯麵,整番兩道菜俾遲到果對情侶,應該可以令到阿女朋友下左道火。

好食,好好食!師傅處理既天婦羅真係當藝術品咁做,而五百蚊(未加一)就食到係非常抵玩,雖然我係有少少唔夠飽既,但絕對推介大家去食!

原來舖頭有分店係北角打平民路線,我都要去食下先。





沒有留言:

發佈留言