2016年9月16日星期五

Sydney開飯:越南牛河報告

去悉尼,除左Fish Market一定要去(唔止一次)之外,我好多時都會食越南河。上次去過Flemington食完再食水準實在不得了,今次逗留一星期,我食左四次越南牛河,其中一餐仲係機場臨走搭早機前食。

以為整體上一定好食咩?錯!有一間實在我一邊食一邊表示:呢間都幾唔掂。唔掂,係我食得出只靠蔗糖與味精既湯底,咁無理由唔介紹一番既,下話。


絕不推介:新越餐室Viet Noodle House
我唔明點解細佬第一晚帶我黎呢間,佢後來當然話:唔係你點會覺得之後帶你去食既好食咁多丫!嗯。此店位於Eastwood,網上表示最出名係脆皮烤雞,問題係我被帶去食越南河,而細佬點既咖喱亦並不好食:

賣相無乜野架,不過湯底好好好差:完全感受到蔗糖味精仲要唔知淡定唔夠味加上大量胡椒粒,牛柏葉牛筋淡而無味,好無癮。
皮如此厚實既越式春卷實在令人驚嘆,無補記,next!
咖喱牛腩跟法包,咖喱汁係好好好好辣而唔香,即係煮得好失敗囉。

算係咁:Rolld Vietnamese
臨過關前搵野食,結果又走去食越南河。咁絕對明白機場出現既水準都係咁上下,結果當然唔算好出色,不過湯底肯定有誠意過樓上呢間,以機場快餐食物水準黎講,收貨囉。
商業區平靚正之選:Viet's Pho
其實餐廳名真係好似,來來去去都係咁。工作地點身處North Sydney,細佬咁岩又係,於是某個午餐佢帶左我去Miller Street既呢間小店。無乜裝修,不過食物就令我好喜歡喇!

湯底望落平平無奇,一飲就知道花左心機而且清甜,牛肉係非常欣賞既部份,真係半生熟而且嫩滑,我真係成碗連湯都隊晒。
至於呢個烤豬扒飯,個人意見,應該係洋人先覺得好食,烤到咁既款,雖然食落可以而且好多。

驚為天人:Phd Vietnamese Restaurant
細佬明查暗訪帶我去Marrickville Road既呢間舖頭,你個名改到咁勁,對你期望實在好大架播。
現場情況係咁:我飲第一啖湯,嘩左一聲,再飲,然後叫細佬自己試。佢試完,話從未飲過越南河湯底係咁好味,當中有加藥材,但整個湯味道組合非常特別出眾。細佬表示一定要帶弟婦黎食,因為,實在好食又抵食,雖然喳車過黎有少少遠咁囉,仲要呢碗呢,係普通Size,若果貪心叫加大,肯定唔知典算。

同場加映:明海餐廳
身在美國既師兄突然介紹呢間一定要去,話佢既鹽焗雞飯無得輸,細佬一聽就話呢間係佢讀書時期同弟婦既飯堂,平靚正又近China Town。佢話牛河都好食,但佢都同意,鹽焗雞跟茄汁炒飯底,一定要食。
先講雞肉:喂你成隻雞脾拆晒肉仲多成咁真係無野講架播,仲要入味又嫩滑,難怪有台灣遊客食過話番到台灣完全唔想再食。呢個茄汁炒飯底又的確好配合,仲要煎左隻咁靚仔既荷包蛋播!仲仲仲仲仲有:旁邊果碗送既雜菜清雞湯係未上飯之前送上,我一飲,嘩,清甜到不得了,點會例水好飲成咁架!

寫完呢篇應該仲有兩三篇,Stay tuned!

沒有留言:

發佈留言