2016年5月1日星期日

2016星洲出差:食盡東南亞(下)

其實以下介紹有部份都唔屬於東南亞,不過亞洲菜就算。當然,好食先介紹過你地啦。有說星洲人好愛食辣(我知)與及炸物(呢個唔知),可能就因為咁,十幾年前星洲人俾我印象,比較多面油與及皮膚麻麻。

但我又相信,有好野食,點可以唔食?就算要爆瘡都係咁話,特別我呢類過客,食左先算啦。先介紹一家叫Bangkok Jam泰式餐廳,由於與公司很近,所以食過兩餐。


首先要留意,午市原來係有餐,不過只係寫左係一幅牆,但餐牌無寫。玩法就唔記得幾多錢,可以揀大部份麵食,另外有春卷甜品飲品。

我呢碗係泰式牛河,一試湯就想起好多年前去泰國食過既,好多香料好複雜但好泰國,略帶酸辣,極喜歡!可以見到同事食Phad Thai,見炒得好靚,不過份量就比較少。
第二次食海鮮冬蔭功,個湯底係正宗我喜歡果隻,海鮮份量可以啦!
春卷熱辣辣香口又脆,絕對唔係因為跟餐上而走樣。
呢個明顯係創意料理啦,蔬菜粉卷,重點係個醬汁,係令我好想問:午市有冇生蝦刺身?不過留意,食過海鮮粉絲沙律,非常失望,勿點。
送既甜品竟然係椰子雪糕!天啊,清甜到不得了,跟餐上就更覺得正啦!

都知我呢個台北精之前介紹過舒果啦!原來佢地都係星加坡有開,午市有呢個三道菜SGD15既午餐選擇。
基本上與台灣餐牌非常相似,此店可以用iPad點菜,有相有詳細介細,非常好。


野菇湯,焗鮮蔬芝士通粉,蔬菜提子汁,每一樣都保持水準,絕對推介星加坡朋友去食!

最後介紹呢間新興韓國甜品店,食既叫做Bingsu,價錢唔平,但有乜好食呢?

呢個係Premium Sesame Bingsu!個面舖左果仁片啦,黑芝麻,紅豆泥與及年糕,另外有一小杯鮮奶。
裡面既綿花冰,本身帶甜,但最強係好像雪花咁輕身綿密!好好味啊!好適合朋友一齊食,你一匙我一匙,仲唔開心到不得了!

沒有留言:

發佈留言