2016年5月4日星期三

2016星洲出差:再來Marusaya

猶記得去年二月誤打誤撞食過一次Marusaya,水準之高質素之好味道之佳實在讓人念念不忘,今次都安排一晚再去,帶同事食好野,順便吹吹水享受一下。於是,麻煩在地朋友幫忙訂位,因為我記得,此店實在有不少日本朋友來Happy Hour,不訂檯怕會無得食。

出差可以出公數當然食好d,大家計好條數,決定兩個人點呢個A5宮崎和牛Shabu套餐,兩位起每位SGD129。好似好貴,但我同事一邊食一邊話,無介紹錯,果然物有所值。


究竟呢個套餐有乜野食呢?我盡量介紹啦,因為有部份係乜,我聽完又無記低咁囉:
第一道冷盤:腐竹皮上放了蟹肉,浸在冷高湯Jelly,略帶點酸,非常開胃清爽。
這不是茶蒸碗,也是凍的:我食到有鮮奶有海鮮湯既蛋白,滑溜非常,配上三文魚籽絕對驚喜。
這個是冷汁煮鴨胸,呢個調味汁不油膩但味道豐富,配上煮得剛熟鴨胸與及其他蔬果,我真係連汁都飲埋!
刺身!我真係唔記得邊隻打邊隻,總之配上青柑汁鮮甜好味,最重要當然連紫蘇葉食啦!
這個是烤銀雪魚及燒銀杏!魚上放上甜面豉醬,跟魚一起吃,好香好美味啊!

侍應先用一整塊昆布煮成清湯,再加入自家製木魚絲再煮:
呢個湯清甜到不得了,再睇睇和牛:


見到油花有幾豐富未?另外附上不同調味料,我最愛就係柚子胡椒及麻醬!

侍應建議先食蔬菜,果然帶出蔬菜甜味而且湯保持清澈,重點,當然係牛啦!
我真係唔識形容,入口即化嫩滑非常,配上不同醬料感覺完全不一樣,非常讓人滿足!食完呢,仲有播,就係可以選擇叫侍應將精華湯底煮烏冬或者粥:


同事話平時無食咁多野,但今次真係停唔到,由頭好味到尾呀!
最後就係呢個甜品喇,久不久食豪少少,最重要係物有所值嘛!記得想食就一定要訂位,下次我會試下佢地既Omakase,要早一日預訂,有SGD100及150兩個價位播。

沒有留言:

發佈留言