2015年3月13日星期五

絕不推介Palco Ristorante

這只是我大約兩個小時前吃罷的午餐,這一頓是一頓半商務午餐,我請客,對方提議的餐廳。由於跟客人很熟,所以這是一頓半公半私的飯局。

她選這間Palco Ristorante位於灣仔盧押道,裝修華麗,意大利餐館。午餐價錢三道菜加咖啡超過二百元,而結論是,我跟客人都相同地決定,不會再光顧。


不如先看看可以主持乜乜飯局的裝修:
又不如睇睇餐牌:
我都唔介意俾你陰我叫左支HK$68既意大利礦泉水,重點乃食物唔得服務唔專業。先望望麵包:
端此上來的侍應有點鬼食泥地介紹試試我們特製的海鹽牛油。首先,麵包不熱,普通貨色,但最有趣是,海鹽牛油是甜的!連朋友也向我問:真係海鹽牛油?佢咁講,我咁話你聽囉。

餐牌首先吸睛乃花甲--我實在第一次見西餐廳寫花甲而不是大蜆,可能我孤陋寡聞,而朋友亦有相同感覺。Anyway,我就點了這個海鮮汁煮花甲作頭盤:
花甲實在細隻,煮得還好,不算鮮甜;海鮮汁很普通的質素,絕不驚艷,普通的程度是比起很多西餐廳的周打海鮮湯好少少。配上那塊蒜蓉包,問心,整個擺盤,值呢個價錢咩?

不如又講講服務態度:當朋友仍在考慮吃什麼時,侍應不是走開而是站在你背後俾壓力你;頭盤都未確定吃畢就急不及待上主菜,我那邊是一手拿著主菜另一手收我頭盤的碟,咁囉,若果普通港式西餐廳我明囉,你唔係呢個檔次丫嘛(價錢上)。

太平洋紅蝦扁意粉:侍應並無主動問我們要不要加黑胡椒,而我是吃了些,要求鹽及黑椒,那位女侍應是「下?」之後才明白再拿給我,而那一樽鹽,應該是吉的,所以,我無樽鹽。

這個意粉,極之油膩!油膩程度是好似西式茶餐廳的炒意粉一樣!兩隻太平洋定大西洋蝦,略鮮甜但蝦肉不出色,完全不彈牙,意粉內又有點小龍蝦肉及菇片,整件事,似中廚學人整西餐,好失望。

唯一好食:果粒車厘茄肯定係靚野,好鮮甜咁囉。

朋友吃的是法式鴨腿(意大利餐廳賣法國菜),佢表示,還可以的。
以此甜品當第三個Course實在要不得:港式西餐廳送甜品都係咁上下質素同大細之嘛,更何況,此甜品之質素,我跟朋友最後的結論是:成餐飯都咁麻麻實在唔駛再來。

落樓連加一每人HK$240,雖說公司請客,雖說朋友選擇,但我在此鄭重聲明,我絕不推介這餐廳。 

沒有留言:

發佈留言