2014年12月21日星期日

2014年底台北食左乜(二)

部份安哥餐廳不再另提,例如金春發啦,又例如松菸誠品烏龍麵與杏仁豆腐,與及非常遊客既鴨肉扁。呢篇,不如主力介紹三間我首次光顧之餐廳。

大家都明白,我無乜理由介紹親子系列,不過由於今次有小朋友同行,所以開飯餐廳有時都要考慮:有無High Chair?是否baby friendly?某晚,乃當地朋友與弟弟一家的飯局,所以他們選了一家打正旗號的親子餐廳,在信義區新光三越裡面。



此間名叫伽利略親子餐廳,位於信義新光三越四樓,餐廳內有一大型玩具天地,保護措施做足,而連接餐廳旁是露天遊玩地方,另一邊還有小火車可以玩,不過我地幫襯果晚天氣好凍,無理由帶小朋友出去既。

至於食物乃西餐,都非常原味健康而且幾大碟。鑑於當晚輪流照顧小王子,你問我食過乜,我真係唔係好講得出,相就有影低既:
丫,果個南瓜湯,在場人士大讚好飲,亦好岩小朋友飲。

兒童餐!你見啦,個盤靚過人,而且有晒餐具提供架!


印象中味道唔差,好出色又唔算果隻囉。

第一晚睇完Simple Life,餓到不能果隻,去酒店附近搵食,走入一間居酒屋,名叫山喜屋居酒餐廳,開業三十年!由於食食下我細佬落黎Join我,所以越叫越多。而我係寫呢篇先知,原來佢係大安區有間好大間,而且仲係由型男大主廚評判詹姆士主理。雖然主頁又無提呢間,但餐牌價錢一模一樣播!
呢盤高麗菜送既,點一點附上特別醬汁,好好食好開胃。
烏梅沙瓦,NT$100!
呢三片牛舌串燒賣相係麻麻,不過幾好食,NT$150(三串播)
炒烏龍麵係未知細佬會Join之前叫落。NT$150,足料又好食!
NT$100三串呢個肥腸串燒真係驚為天人啊!腸處理得好乾淨而且燒既火喉岩岩好,讓我有兒時食炸大腸既回憶,但當然完全兩回事啦!後來我叫細佬再點,佢都讚不絕口。

第一碟係NT135三串既牛肉串,已經好唔錯,點知之後呢個NT$180三串既和牛肋條,我同細佬既反應都係,嘩,好食到痴線!牛質素高,有油香,而且燒得好Juicy,真係呢個價錢,係咁食係咁食都抵!
老遠果個係雞皮,NT$60三串,離晒譜既價錢,好食到爆;另外呢度有三支雞胗,好似NT$100三串,無野講囉!細佬想食多春魚,原來呢度叫柳葉魚,一條NT$50,佢都大讚!
故事未完:話說細佬點了外賣給弟婦,店家包得非常妥當就不在話下,而後來佢地sent個message俾我:烤羊排,非常好食,讚不絕口。

星期日,在ATT4FUN 4樓找吃,找到一家叫OPA的希臘餐廳。無錯,當然係Baby Friendly的。我地點左一個NT$1380既餐再點其他,睇睇喇播:

麵包送既,熱辣鬆軟;呢個希臘沙律可以既,不過不算驚喜。
呢個鷹咀豆醬加上Pita Bread,好中歐既味道。
先介紹呢兩個湯:左邊係雞肉清湯,右邊係扁豆湯,好清,個人特別喜歡後者,真係唔錯;後面果碟係另點既傳統豬肉丸,味道不錯,不過乾身左少少。
另點俾小王子食既野菇蔬菜意大利麵,我應該無乜掂過,不能俾意見。
套餐主菜之一:炭烤羊肩。細佬第一個反應係:尋晚山喜屋果個好食過佢。我既意見係,乾身左少少。
主菜二號,烤檸檬雞。如果光顧此店呢道菜一定要食!清香雞肉嫩滑,連薯仔都入晒味,超不得了!
套餐甜品,核桃酥,香口但都真係幾甜。

每次去完台北都會好想再去,咁幾時再去?話咁快又下一年啦,下話。 

沒有留言:

發佈留言