2024年8月20日星期二

吃在胡志明:Ma Quan

雖然已經係二月果陣去,但當地同事安排去食呢餐,非常難忘:胡志明的確係美食天堂,更多有特色嘅餐廳,係當地人先識帶你去,因為我當日就算有地址,知道餐廳係二樓,到達該大廈,係完全無Idea應該點上去!結果要問當地人,先知麻煩你行從地下行入去大約五十米,越來越唔對路,然後選擇行左右,經過一條非常古舊樓梯,上到去門口都懷疑自己有無去錯地方,但一入到去,呢間叫Ma Quan嘅餐廳,主打皇室越菜,嘩,好似去左另一角度一樣。 

又有咁岩俾我搵到當地人拍左條片,不如睇睇先:

由於同當地高層食飯,影相質素係不能要求太多,煩請見諒。
 

想打卡影餐飽嘅朋友,絕對可以著靚靚黎食飯,包你影相影得好滿足。不過食物方面,終對絕對絕對,好得!
越式柚子蝦沙律,Presentation好精美,味道亦沒有忽略,各項食物原味與調味好配合,加上盛載薄脆托,好高分!
呢一道叫Assorted Hue Savoy Cake,幾款不同處理手法越式米糕,有蝦米有豬肉,其中用蕉葉包住蒸呢個我好喜歡!
呢個我點嘅,越式酸湯米線,湯就影唔到喇,愛酸嘅我加埋靚牛,非常滿足。

雞湯黎嘅,佢叫做Chicken Soup with Sour-soup Creeper,呢款係越南獨有香料,叫江葉,味道又係有少少酸,非常開胃。
呢個叫Royal Sweet Soup,我淨係記得,其實果陣加上飲左幾杯紅酒,幾飽,但同事話,你一定要試呀,好好食。我每款都試左,清甜,特別係我好愛椰子,好喜歡。

餐廳好似有面書嘅,若果去胡志明市,二人世界定成班朋友,不如訂個位試試,非常推介。

醒多個地方俾你地:呢間叫Neii Specialty Coffee,又係當地同事帶去,唔易搵,又係要經巷仔行到最入。呢個椰子沙冰咖啡,係超級超級好飲!我下次再去都要飲!



沒有留言:

發佈留言