2024年8月9日星期五

新手貓爸爸

有睇開我面書朋友都應該知我當了貓爸爸,終於,終於都當了!其實一直都想養貓,我很愛貓的姪女姪子們一直都問:「伯伯你幾時養?」「伯伯你究竟係咪養?」。然後故事要說到去年十一月,我住附近的朋友要去十天旅行,他們有三隻貓,竟然問我:「你可唔可以幫手黎十日,夜晚鏟貓砂盤同埋開罐佢地食?」 我只係佢地出發前上過去一次,知道程序,就答應了。

其實他們的家在唐樓六樓,每次上去要行百二有多樓梯,若果當晚練完腳就更甘。但呢十日,我完全被他家三隻貓收復:東方短毛的Cleo是最親人的,第一次見我已經好似識好耐;黃貓Charlie過兩日開始任摸仲自動跳上黎求抱;黑白貓Bosley比較宅,直至有日日間無上去,佢餓先俾我摸佢。呢十日,我亦經歷要清理痾到周圍係嘅場面,無事,好開心,有時仲會留低成粒鐘,無所事事,淨係睇佢地玩。

就這樣,我決定要養,目標是領養黃色幼貓,明顯啦,Charlie最得我歡心。於是,研究屋企有乜要處理,同時間亦向身邊朋友了解有什麼領養貓貓的渠道。在這半年有多,我有認識附近的貓義工,也有見過一些貓貓。有些是不合眼緣,有些是我想養過一陣子有人先要了,又有些後來才跟我說:「義工想一對領養。」我明白的,我一直希望養一隻,怕自己未必能夠應付,雖然,朋友們都跟我說:「一隻同兩隻唔差幾遠,佢地有個伴仲好,你唔駛中途想養第二隻仲難。」

期間,亦經歷過朋友的貓貓急病離世,我知若果發生在我身上,我肯定傷心,我知道的,但我決定了,不會因此而害怕。

說到貓義工,我應該都算好運,沒有遇過那些基本上好似想piss off你養貓的:「你一個人住邊個陪佢?」「你有冇諗你死左點算?」「你兩公婆離婚點算?」我遇上的都非常友善,解答我很多問題。我也曾經到SPCA,他們有將希望人領養的動物放上網,然後你可以到相關中心看貓,若果決定領養他們會安排家訪,基本要求一定要裝貓砂窗,然後好似要俾返少少錢佢地。

直至今年六月初,住元朗的舊同事又找我(係呀,原本佢問過我有隻要唔要,我諗左幾日,到話要佢同佢老公決定自己養埋),她認識的貓義工救了兩隻貓貓,問我有無興趣領養。當時睇一張相同一段片,兩隻濕晒好細隻,唔知點解我睇完,隔兩個鐘,鼓起勇氣就決定要養。由於我六月底要飛,所以跟貓義工傾過,我七月頭先接佢地,而貓義工呢段時間就照顧佢地:幫佢地沖涼啦去蝨啦醫好感冒啦教佢地去貓砂盤之類之類,我就久不久收到佢地嘅片同相,六月中亦有第一次去見過佢地。

其實由決定養之後,緊張,擔心,試過瞓唔著。因為我唔知攪唔攪得掂。

義工姨姨好好人,教曉我很多東西,也幫我買了籠呀之類的東西,提醒我要買要注意的事情。七月六日,姪女跟我到元朗,接了他們回家,然後住附近的朋友們來幫我看看有什麼要打點,於是Muffin與Mango,一仔一女,正式入住。
毫無經驗的我,不斷被義工呀朋友呀提醒,貓B要教,最緊要夠惡話佢地,你咪太好人呀!(然後我接走當日貓義工話:「睇你個樣都係慈父。」)眾所周知,我屋企最多就係CD,所以,當我慢慢放佢地出黎自由活動,喝得最多就係佢地咬同抓CD,不過呢兩隻小朋友都識驚,喝多兩喝,知我唔高興,都會停手。而且,佢地都會俾我抱俾我摸,要捉返佢地入籠,都好順利。

除左姪女,爸媽都探過佢地喇,佢地由開頭話:「嘩你搵黎攪播。」到後來問:「你今日有冇WFH?可唔可以上黎睇佢地?」我就知道,兩位小朋友得到爺爺麻麻喜歡喇。

其他朋友亦有探過,當然,對於陌生人佢地會怕DD,但見多陌生人,佢地就無咁驚青。

我慢慢將佢地活動範圍加大,基本上我係屋企都由佢地出廳玩。佢地或者知道開餐之前我留廚房最耐,所以久不久就跳上爐頭與及放其他野位置。起初我會叫返佢地落黎, 然後我諗,不如俾佢地探索,知道無野玩自然唔會上去。咦,又真係Work播,佢地發現無著數,依家少左走上去。

早幾日兩位小朋友突然唔食野,我擔心到不得了,後來問左朋友同義工,睇怕之前食滯左,叫我唔駛驚,餓下就無事。但果兩日我真係驚過乜,直到佢地慢慢食返,知道餵食真係要適量,同埋有朋友話:「你依家知做人老豆老母果種心情啦!」我知啦,我幫個仔剪爪,我朋友睇住話:「你個樣仲驚過佢!」

之後仲有要絕育啦(因為一男一女,我唔想做爺爺),再慢慢由佢地自由活動啦,基本上呢個月係好開心,亦適應有佢地嘅生活,而兩位亦適應得好好:
我會久不久係面書分享一下佢地近況架喇。




沒有留言:

發佈留言