2024年4月19日星期五

難忘的皇仁同學會中菜部

半年前左右,有朋友吹雞話識人可以訂檯去皇仁同學會中菜部食飯,我淨係記得「佛跳牆」三個字,同埋,好難訂,要訂到半年後。我完全無概念呢間餐廳有幾勁,佛跳牆亦唔係好熟悉,總知有好西食,就去囉。

四月初終於去咗,成圍菜定晒菜單,我地被安排坐一間房。唔加一無收開瓶費,有專人招呼,有電視睇,呢D都唔重要,重要係,呢餐,真係好耐無食過咁精彩傳統中菜,你知啦,幾次移民潮,叻嘅中菜師傅,都去晒唐人街。

第一道菜:糖桂花棧美國桶蠔。美國桶蠔拍上生粉炸過,配上桂花糖汁,就係咁大隻,而且香甜鮮味,成晚嘅菜式我非常欣賞一樣野,調味剛剛好,與半身食材鮮味互配合,大廚功架,難怪每晚只做十檯客。

重頭戲喇,原隻鮑魚佛跳牆!睇片先啦!

呢一道名為翡翠鴿片花枝蚌仁,用菠蘿酸薑片與鴿肉片、花枝、貴妃蚌快炒,爽脆開胃,酸薑片自家製非常好食!
睇片是咪都覺得震撼?我地現場都覺得好癲,當一大窩煲住然後侍應姐姐慢慢逐樣分落碗,真係好痴線!

傳統的佛跳牆用料包含鮑參翅肚、花菇、瑤柱、雲腿、鮮雞、唐排、赤肉、菜膽與清燉雞湯,呢個,就無無海參,但已經鮮味到不得了,每樣材料齋食都好鮮味,最最最勁果隻大大大大大雲腿,大廚應該燉到好後期先放落去,所以,湯唔會過咸,而呢隻雲腿,好食到痴線!
柚皮生扣鵝掌,柚皮要煮得好食好考功夫,完全無苦澀味而且炆得入味軟淋剛好,鵝掌大大隻,絕對靚料。
椒鹽陳皮中蝦,大廚烹調此菜式,絕不油膩,而且蝦夠新鮮大隻,椒鹽味剛剛好又帶陳皮香,連蝦頭都好好食!
大海斑兩味之雲耳腿茸燕蒸斑球,嫩滑鮮甜,我呢D平時對蒸魚好一般都覺得正!
第二味,薑蔥煎焗頭腩,大家都飽飽地,但又無停手播,有圖為證,真係好手勢架!
脆皮炸子雞,大家話飽,但又繼續食,因為隻雞好好味,佢連鹽都唔駛俾你,又嫩又香口。

好喇好喇去到尾聲喇,生炒臘味糯米飯,足料到爆,仲用荷葉包住,荷香撲鼻!蝦籽雜菌伊麵,好乾身又有鑊氣,無人Skip架!

合桃露湯丸,咁肯定完全自家製啦,唔會死甜;西瓜又有乜好講呢?佢付上話梅粉你食,你話幾開心呢!

咁幾銀呢?我地飲左幾罐汽水,俾左兩百幾貼士,位位七百多離開,真係勁勁勁得呀!

我有另一班朋友依家又訂檯喇,睇下成唔成功先!














 

沒有留言:

發佈留言