2021年4月6日星期二

《音樂永續2020》私心推介

其實當聽到《音樂永續》我係先潑冷水:喂,你要推動音樂又叫人翻唱?咁,IFPI計劃是咁的:申請者須從大會指定的「銷量曾獲得白金唱片或金唱片的專輯」内合計6231首歌曲中選擇歌曲進行重新編曲、製作及發行。申請者必須是於2019年12月31日或之前已於香港註冊的唱片公司,並於2009年1月1日至2019年12月31日期間曾在香港進行商業發行,或是指定歌曲中的原出品人。成功申請者每首歌曲的錄音預算上限定為港幣六萬八千元,最高補貼額是合符資格製作總費用的90%或港幣六萬一千二百元,以較低者為準,而其中至少80%必須用於僱用至少6名專業音樂製作人員,以錄製及發行有關歌曲。

去年咁環境呢個計劃都應該幫唔少音樂人有工開,共有113首作品推出。嗯,我真係大部份都聽過(聽唔聽得晒就另一回事),的確當中有驚嚇度極高作品又或者好似有人俾錢我入錄音室唱K。不過咁,又的確有好精彩既作品,亦有好多係我未認識既名字或單位。以下推介作品係我真金白銀買左既,睇下岩唔岩你地聽:

你講你愛我原唱就係Twins啦,當年伍樂城炮製一首百老匯式big band jazz俾佢地的確好突破,Yusobeit呢個版本就變成heavy metal,開波係348式電音,之後就重金屬到盡,部份歌詞唔用唱接近口白,再加上Selene Cheung featuring最後出場串爆扮柔弱既女仔,成首歌又爽又好玩,完全係呢個世代爭仔爭女既態度,本人爆like!
唔係玩野,我同你地第一個反應都係:呢首完全係尹光唱既野啦有乜突破呀?就係有!編曲真係值得一讚,變成rock野成首歌唔老土仲好爽,尹光唱又配合到成件事,呢首堅唔錯架!至於果間唱片公司其他作品(仲要出碟!)唔好意思,一係好驚,一係喪悶。
李端嫻玩左兩首歌,偏偏唔放全首上YouTube但放佢自己網站。改阿Fi呢首名作變成V記最耍家電音版本,除左佢唱另外仲有把男聲,成件事好upbeat又好似換左第二件衫,唔係Fiona當年果隻少女感覺,變成型爆既歐陸電子風!
陳蕾近年真係我好喜歡既女歌手之一,唔止唱得仲要音樂風枱多元又handle到。佢唱片公司安排旗下歌手揀番自己公司作品黎改,佢揀阿王呢首經典,搵黎Mike Orange同Edward Chiu編曲,嘩成首歌變成迷幻又性感,最正當然佢唱得入型入格,完全將首歌據為己有,由頭到尾都咁好味。有人話成件事好關淑怡,我又唔覺,但真係贏盡好多女歌手!
我當然唔識Winter Bagles,將達明一派呢首電子作品變成八十年代的士高電子風,再加埋呢個極有心製作果個年代既MV,果真如佢地所講:引爆2020憂鬱核子,希望所有壓抑盡變死灰!
好多人都改陳奕迅,盧巧音揀左黑暗中漫舞,黃艾倫與翁瑋盈編曲用上唔少弦樂,成首歌好係盧巧音,氛圍暗黑而憂愁,比起原版輕Rock Ballad來得更傳神。應該係我地太排住Candy既歌聲,呢首,好多回憶湧現。
又一位改陳奕迅:黃瑋中主理編曲兼唱,將失戀太少變成R&B,好Moody,而佢把聲好好聽之餘仲好配合呢個版本。原版既Acoustic就好似好年輕人對愛情既感覺,呢個版,應該比較歷盡蒼桑。
Sunset or rise亦係我唔認識既組合,一隊男女組合,將陳奕迅《U87》一首sidetrack16月6日晴改編,變成一首男女合唱小清新Rock Ballad,非常舒舒服服,跟原曲感覺都幾唔同。
其實呢種R&B對於衛蘭黎講真係十拿九穩,所以Cousin Fung改編陳百強漣漪,唔驚喜,但成件事舒服好聽亦脫胎換骨,三分幾鐘,係非常享受。
夠膽改阿菲既流非飛真係唔話得,享樂團將首歌換上Rock味,編曲上帶少少復古感覺,無刻意挑戰原曲玩味感覺,成件事係幾好玩又好聽既,仲自製埋mv就更加值得推介啦!
SoulJase改左兩首,我就好鍾意改容祖兒呢首損友,賴映彤呢個編曲係偏向爵士,無intro一開口唱,演繹非常到位,將果份對於呢段稱不上感情既關係果份無奈帶痛地唱出,令呢首原本好K既作品變得好不一樣,男士多左呢個版本去舒發感情!
根據渣謙本人講,佢係錄到喊既。蔡健雅拋物線,只可以話,感情上有經歷過,總會聽到擊中感情要害。林家謙用上最簡單既鋼琴去重新演繹,淡淡然,當中果份痛,需要慢慢感受。呢個版本得到原唱嘉許!

過左2020年喇,樂壇未死,今年仲有好多好多廣東歌出現水準仲相當高,久不久去我面書留意下,我會介紹我喜歡既作品俾大家!












沒有留言:

發佈留言