2017年10月23日星期一

食個View:Harlan's

由於有機會因工出差,好多時食好西都留在外地,特別係高檔次餐廳/食物。無他,香港貴價餐廳,唔知點解咁貴又唔明貴係邊,我知租金貴,但若果食物質素服務質素都唔好,條氣又實在唔多順。

兩個多月前工作需要參與一個飯局,參加者是來自其他國家的同事。攪手選了位於尖沙咀The One十九樓的Harlan's。明白的,一個能夠特到近十百八十度維港景的餐廳,未開飯前還可以在露天位置飲酒,睇住日落,實在無得頂的。



海外同事面對如此美景實高興啦!不過,最重要都是食物是否可以。由於我們一行廿幾人,將他們的Private room包了,其實有點窄,只是勝在夠私隱與及該房也有自家露台。
侍應逐位問飲乜,咁同時問問大家要Sparkling Water定係白開水,又有同事想飲暖水。我附近幾位同事要前後更正三次先得到佢地想要既水(即係上錯晒)。當晚的Tasting menu要八百多元一位,究竟有乜野食呢?
首先,Amuse Bouche,是凍哈密瓜湯加炸魷魚,味道無特別,但唔高級,我指係無論食材與擺盤:
然後我選Slow cooked Salmon, Asparagus and boiled egg。三文魚,味道普通帶微腥,即係唔似Slow Cooked似煙三文魚;其他,都係咁,但擺盤真係唔得。
然後我揀左龍蝦Linguine。有趣既事情又發生喇:我想要黑椒,有侍應知道,就囉左支好大支幫我加,然後其他同事佢問都唔問直走,有同事要截住佢表示想要,呵呵呵!
賣相係點你地自己講喇,八舊幾水一位播!味道呢,一般囉。

到主菜,U.S. Prime Strip Loin,聲稱Slow cooked,我要五成熟。旁邊幾位同事都係。好喇,上菜喇播:
雖然張相Out Fo但重點係,我與幾位同事同時覺得係Overcooked,七成熟啦即係。肉並非特別出色,但你收我呢個價俾咁既貨色連五成熟都做唔到就失敗。更頂癮係,大家諗住佢會上芥末,有呀,當我地都食完咁滯,佢先囉入黎囉,三隻都有呀,服務有趣到呢。
食View啦都係。

最後甜品係好食既:Raspberry Chocolate Napoleon,我個「好食」係相對其他食物質素好食。
席間,越南同事問我覺得好唔好食,我話,我掛住越南既法國菜。

沒有留言:

發佈留言