2017年12月13日星期三

首爾再寵寵:廣藏市場與中部市場

上個星期到首爾出差,其實跟當地同事約了十二月初,他們也提醒我天氣會很冷,不過沒法子,工作嘛,又不是你揀個好時間去遊玩。於是,帶了羽絨,還有最重要的手套,在當地的六天,有試過最冷的零下七度,還有一整天的氣溫都是零下,遇過了人生第一場雪,萬幸沒有生病,一切安好。

今次一樣沒有太多時間遑逛逛,只有第一天到達的黃昏後及星期六半天可以。我沒有因為天氣太冷都留在室內,而今次終於有機會到首爾的街市,當然,我無咁有恆心無啦啦落街市,一定有目的先出發既。

首先是廣藏市場,作為牛迷的我,後來才得知要食又平又靚生牛肉就要去廣藏市場。剛巧今次出發前無太多時間了解有乜餐廳值得去,然後發現餐廳死亡之吻車呔人剛剛出左首爾指南,於是睇一睇,竟然又有一間廣藏市場食生牛肉榜上有名播!

從南大門酒店出發,叫酒店人員幫我同的士司機講想去邊,然後佢載到我去附近,用手勢問我係咪食野(我估啦下)然後係某個入口放低我。一入去先發現,想搵食生牛肉果間舖並不容易,無錯,入口旁已經有餐廳,但一場黎到,無理由唔搵番果間架下話。

當我仲未搵到之際,發現賣小食既店舖!位於三十八號舖既水原商會,除左有韓國小食魷魚絲呀雞泡魚干之類,仲有好多便利店會掃既小食!非常齊備,仲可以用信用卡,國語溝通亦得!
 
幫襯過當然順便問路啦!繼續沿店右方向前行至二百號左右有一條巷仔,入面幾間都係賣生牛肉,咁我要去果間叫광장시장 부촌육회 ,車呔人推介餐廳,一九六五年開業至今。入去之前,門口有阿姨整生牛肉,入到去差不多全都係韓國人,我呢個外國人就顯得好有趣。
 
我就當然點生牛肉啦,其實上圖你見到,仲有兩味都可以叫:一款係生牛肉加生八爪魚,當然用麻油撈好啦!另一款,我幾愛牛都好,無諗過想食生牛柏葉與牛肝。
 
好得!調味得宜牛肉鮮甜,最重要係抵食,萬二Won咋!另外呢,我點左支馬格利酒,我開黎飲果陣,旁邊韓國食客即刻出手提我要搖過至飲,幾好人呀!若果你地由大街想直入呢條巷仔,外面左右都係藥房,係咁既:
好,跟住去左中部市場,是臨離開前既早上。目的,是去買紅蓼,因為年紀大要補一補喇,不過我又唔想買果隻韓劇成日見佢地即開隊落口果隻,於是,網上介紹有一間叫首爾人蔘,藏身於中部市場。搵呢間係因為有香港人在店,有乜問都清楚d啦。
再次聲明,我就無幫人賣廣告,所以你想搵佢地係邊,自己上面書搵,佢地有page。我呢,就買左呢兩樣:
左邊果隻每朝食少少(四份一咖啡匙都無),真係唔駛飲咖啡,對我就幾有效喇,咁當然啦,所以呢一樽都係貴。另一隻係capsules,未試。佢地好似黎緊冬日美食節有counter,自己去了解下,佢地話應該貴過南韓買少少咁囉。

沒有留言:

發佈留言