2017年8月16日星期三

食物水準高的竹壽司

其實我真係唔係成日四圍(係香港)搵野食,因為香港食方面,好大舊錢去左租金,所以要食得好,我會留番出差時好好食,所以,通常食得好食得貴,都係朋友請。呢一餐,五月尾發生,非常ad hoc,我更加應該坦白係我真係唔知銅鑼灣有一幢叫Cubus既大廈,所以更加唔會知有間叫竹壽司。

放得太耐先寫既結局就係唔係好記得自己點過乜,單憑相片慢慢介紹,但我好肯定當日坐吧檯,睇住師傅炮製食物,主廚以外幾位後生師傅,有女食客不時發出心心眼。

費時你地話我無圖無真相:
好,先介紹食乜,朋友先點左枝酒,好飲,重點係,我好鍾意枝酒個名:
酒杯好靚,餐具又靚又有品味,清雅脫俗不浮誇。

我印像中係點左個餐,而朋友就老點我——話佢之前同阿媽飲左茶唔食咁多,結果點左個刺身Set差唔多我食左三分二:
這前菜是豆腐與八爪魚,八爪魚刺身上加上秋葵汁,非常清新爽口。
茶蒸碗,香港日本餐廳來說水準非常高,嫩滑鮮甜,當中有鮮蝦,無得頂。
朋友所選刺身,無投訴,每一款都水準有番咁上下,特別記得油甘與吞拿魚,真係入口即化!
燒頂級鹿兒島和牛,師傅火喉控制得好好,所以,只需加少許鹽,連同蔥花放入口,啊!好興奮。
其實我個餐都有刺身,你睇你睇你睇果幾片拖羅真係好離譜架,仲要播,我食到半路睇住師傅處理:
係咪更加好味先?
咁,其實我之後食左幾件壽司既:




駛乜我介紹,全部無修圖,你淨係睇相,壽司型靚,用料新鮮,當中拖羅與海膽無得輸架!
仲有呢個,拖羅手卷,嘻嘻!
燒玉子加上麵豉湯都無失手,最後仲有雪芭:
柚子既呢!

呢個午餐非常滿意,唯一就係有位侍應對於我地既提問真係有少少遊魂,但食物啦餐廳裝修啦位置啦都無得輸!

1 則留言: