2017年5月31日星期三

多倫多食得多:茶餐廳粥粉麵

大家知我愛吃所以呢,一知我去多倫多,自然有人提議食呢間食果間,當中係包括茶餐廳中菜與及粥粉麵。我絕不抗拒,因為我相信美加有好師傅,質素應該有驚喜。

首先介紹番一個大家平日都可能會食既早餐,餐廳個名叫澳門街,我睇餐牌個Varieties多得誇張,同學表示水準不俗。


上方係同學既早餐:我有試過果個羅宋湯通粉,普通啦,個羅宋湯一般無驚喜。不過其實大家應該見,就係我同佢果兩碟配上既,係密瓜與哈密瓜!喂堅甜堅好食,香港睇怕好難囉。

煙肉量多,雖然炸過籠但香脆好食,亦唔係低價貨色;太陽蛋微微燶邊,好唔錯。
沙嗲牛米,首先無乜味精感覺先,沙嗲牛似樣牛肉唔會無牛味,份量又大碗。
最驚喜應該係呢個奶茶:我無諗過質素拍得住香港,你知啦,好多人番香港就要飲奶茶,但多倫多呢杯絕不失禮。

然後呢,某晚,同學問我想食乜,我話喂不如食粥啦(因為兩個鐘前先隊完碗牛河)。於是,呢間就勁喇!粥麵燒味小炒煲仔飯都有,而且大間仲坐爆!
天皇名粥Congee Wong,呢張相係話你知,佢真係成大篇野講粥既歷史!

無錯,薑蔥撈麵!首先真係好好好大碟!其次,麵無乜鹼水味,湯係靚同好飲(即係細細個去食撈麵有靚上湯果隻啦),咁鬼多蔥同薑絲,無得頂呀!

皮蛋咸蛋瘦肉粥,喇,係喪大碗!然後你地見喇,咸蛋粒煮左入粥,個粥綿到無野好講,無味精,皮蛋又多,仲有好多咸瘦肉!你要明白,就算咁大碗,大約香港三四十蚊,但係超值架播!

一邊食,因為飽啦,睇見隔離左右好多野想食,真係好多好多野想食!若果有機會黎多倫多,不妨食下呢間。

最後呢就送上多倫多據聞人人都識去Diana's,目的只有一個:買海鮮!


無錯,都係生蠔與海膽(仲有N種味既Tabasaco)。買左番去,同學好好呀,開蠔我食:
蠔,唔記得邊隻打邊隻,好鮮,連海水都隊埋;至於海膽,有樣你睇,我叫同學咪咁麻煩用多士食,學我咁啪一粒先講啦!無架,佢咪好似我個反應咁,欲仙欲死囉。

沒有留言:

發佈留言