2017年2月26日星期日

獻給葉劉的《最雞位置》

眼見奶媽入閘無難度,連最無可能的胡官與及被自己重點針對的薯片都成功入閘,廿三條承受責任黯然下台放洋海外回港再戰的葉劉現時應該非常難受:一邊就有指西環叫佢嘔番提名幫奶媽(你知啦女人之間的仇口有幾深),而實際情況又似乎再一次失望。

去屆磨拳擦掌以為成為直選票后可以成功洗底被看上,結果閘都無得入;今屆歷史似乎又重演,最近為求搏一搏已經毫無章法,又說選委制度有問題又去撐警會員大會又話自己與泛民最接近。有見及此,尋日係Blog Facebook寫左幾句,大家反應熱烈叫我填晒成首,於是攪掂喇,希望可以將葉劉女士心聲好好表達。


最雞位置 
主唱:熱流熟兒

我也數過 排著隊等討好你有幾個
麒麟撞都不怕 誰能及我 
但你都不選我 候選等了太多 

政協都幫過 如若想起機找我坐一坐 
熱褲騷腿的fashion 期待是你會選我
但你只喜歡Carrie 我這算什麼

無論你欽點誰 俾我進入來候選這個位置
無懼靜靜去西環 中央知我是最堅持
期待半生 亦有張椅子 是否中還是其次
只想你依然 亦想得起我一定 任你處置

有哪可幫我 連入選都不給我 算點噃?
若你睇真點 Carrie其實是個次等貨
我這忠心的守候 更加可貴多

無論你欽點誰 俾我進入來候選這個位置
無懼靜靜去西環 中央知我是最堅持
全力撐警 未怕失Fans 效忠愛國盡全意
好比呀Starry 共黨瀨一輩子

無論你欽點誰 俾我進入來候選這個位置
祈求勁共選委們 剩低幾票留給這女子
其實我選 都不礙事 有得選都好Happy
未必邊個可受 落敗這種刺激 但我可以

虔誠望被欽點 一輩子
下屆再選 真的不容易
好想我最終可以得參選這位置

沒有留言:

發佈留言