2017年1月4日星期三

澳門正野《西洋菜Seek Your Choice》

當我望望呢個飲飲食食Photo Album,發現有餐廳我再唔寫就真係唔記得架喇!於是,趁仲記得好快快手介紹番!話說十一月初要到澳門一日出差,晚上就相約當地朋友吃個飯。

他選這間叫西洋菜Seek Your Choice的餐廳,據聞好受歡迎而且一定要訂檯,主打西餐,創意果隻。本來我真係幾抗拒創意菜呢家野,不過,你總可以點穩陣既菜式既!至於餐廳位置,唔難搵播!AIA Tower行過少少唔知典解有民居,民居樓下就見啦。


餐廳價錢中上,當然唔飲酒應該無乜事。咁,首先點左呢個沙律:
我幾喜歡既:第一賣相好靚,用料新鮮,紅酒醋並非普通貨式,作為開胃沙律,實在唔錯。
炸馬介休薯仔球,本人好愛好愛馬介休波波,呢家係經改良過,將馬介休與薯仔融為一體,而且咬落煙韌,咸香剛剛好又不油膩,真係好好味!
Carbonara,我其中一款至愛Pasta!呢處做得可以,用上兩款煙肉,天使麵加上蛋汁與及芝士又唔會好濃味,雖不算我食過最正Carbonara,但好唔錯。
白酒煮蜆呢個就好出色喇!首先份量夠,蜆鮮甜隻隻新鮮,白酒湯汁好得,我真係後來成碗當湯隊晒!
最後點左呢個好有趣既甜品:剝皮小蕃茄。用上蘋果醋Jelly浸住兩款剝皮Cherry Tomatoes,清新有趣,仲可以作為清清味蕾之用添!

此餐廳可以再去,不過店內侍應服務真係不夠專業,唔係態度唔好,係有少少懶懶閒咁囉。

4 則留言:

  1. Hi, This is Ronald and I always surf your blog's articles about dining and music. Let me take you for good food when you come over Macau again.

    回覆刪除
    回覆
    1. Cool!
      我肯定本地人一定帶到我食好野

      刪除
    2. 有間餐廳都想推介比你既 https://www.openrice.com/en/macau/r-miramar-restaurant-praia-de-hac-sa-portuguese-r31896

      刪除
  2. 岩岩睇完你介紹杭州西湖飯店那篇文章, 真係好正

    回覆刪除