2016年12月25日星期日

食在上海:老吉士與Beef Liberty

為何將這兩間放在一起?因為是第一餐與最後一餐,因為是酒店附近的餐廳。其實我是次出差都盡量食上海菜,一來我也頗喜歡上海菜,二來就算食得好,也不必要食一些其他地方都吃到的。

第一晚,飛機延遲又延遲,到達酒店已經八點幾,又累又餓。問酒店附近有什麼好吃的上海菜,他們給我兩個選擇:老吉士/鼎泰豐。咁,人在上海都好容易揀啦下話。



我真係唔知金色青島有乜特別。
我問侍應,你推介咸雞還是醉雞,於是點了他推介的咸雞。入味有咸香,肉質算嫩,但不算出色。
蔥油海蜇頭,呢個就好好食喇!除左爽口之外,蔥油調味好好,非常好送飯!
蒜泥肚絲,非常非常欣賞刀功!將豬肚切到唔似豬肚,底下舖著蘋果絲,完全開胃菜,半點肥膩感都沒有!
酸辣湯,好飲!酸辣平衡得宜,唔知點解食出好靚陳醋味,仲有用料足,無得彈。
一個人隊一碟蟹粉粉皮,真係爽歪歪,無過份調味,仍然充滿蟹粉鮮甜,我呢餐覺得非常滿足。

至於Beef Liberty,據聞灣仔都有,不過因為最後一日唔想諗食乜,於是入左去。

雲呢拿奶昔好滑好足料只不過用紙飲筒除左靚的確幾混吉,呢個炸芝士通粉,邪惡之霸!麵包糠炸漿夠香夠薄,我知肥死但實在超級好食!
呢個芝士蘑菇漢堡真係塊扒五成熟,一邊食一邊滴肉汁,用料多,扒靚,做得用心,整件事就已經好滿分喇!

下次介紹一下呢個全蟹宴。

沒有留言:

發佈留言