2016年12月14日星期三

排隊?專門店?越北牛肉粉

某晚,準備跟老豆二人前,想帶佢去請坐新店(係呀開番喇英華台呀)。典知,去到先話包左場(呢方面請坐最好就早少少網上公佈啦)。於是,好好好愛吃越南牛河既老豆就提議不如去水街口新開越北啦。當然,我都好好好愛吃越南牛河,如果唔係,典會次次去澳洲都係咁食?

這間越北牛肉粉專門店,開左一排,仲話自己試業中,但唔知點解次次行過都有人係門口等或者排隊。早一日有住附近同事話,食過喇,一般,咁既然阿爸話想試,即管試試。


六點九到達,同樣有人排隊要等位。五分鐘後入座,要同人搭檯。選左呢個軟殼蟹二人套餐:
首先出現是牛河,我點生的,老豆點熟的。
首先我非常肯定兩碗無調亂因為侍應問左先放低。我與老豆先試試湯頭,失望,非常普通,毫不驚喜,而且肯定有落味精(因為食完之後我的舌頭反應告訴我),我與老豆不約而同表示:「電車路果間好食好多(Soo Viet,與老豆食過一次,的確湯底好唔錯,而且價錢抵玩)」老豆繼續表示:「果間又多芽菜,樣樣俾足你!」我一邊食一邊覺得唔掂:生牛肉河牛肉已全熟,而且毫無牛肉味!明顯只係一碗港式hae越南牛河,專乜春門店呀你!
這個炸軟殼蟹,油到飛起,咬落可以,但似食緊一堆重調味炸漿多少少,不過已經係果餐比較好食。
蒜蓉牛油雞翼,炸漿與雞翼分離,一咬入口,極微弱牛油香無蒜味。唯一要讚雞肉依然嫩滑,但整件事係不及格,同樣好油膩。

對面坐住三人家庭,點了茄腩啦,香茅豬扒飯與牛油雞翼。觀乎佢地食得津津有味又讚好食,我明白點解門口咁多人排隊喇。

唔駛預我喇,以後你地慢慢排。

沒有留言:

發佈留言