2016年10月9日星期日

瞬間逃離中環的Ole Spanish Restaurant

第一次到這餐廳果真不算好找:位於雪廠街,而餐廳門口極低調,更容易被餐廳招牌誤導進入另一店舖。不過,當光顧過第一次,就自然想再去——因為,就算位於中環,到這餐廳用餐,彷彿突然不在中環,好像到了歐洲小餐館一樣。我講的是Ole Spanish Restaurant。

除此以外,餐廳食物很不錯,而午市套餐是抵食兼好食——都係果隻,久不久對自己好少少的選擇。不過請記得,此餐廳午市真係要訂位,好爆的。


點解我會話唔似係中環呢?希望呢張相可以解答到:
除非有巴士行經,否則望出去真係好唔中環,仲有好英國殖民地感覺添。午市套餐分三個courses或者四個courses,玩法係,可以餐牌上任選(不過由於西班牙部份主菜真係好難俾一人份你,你揀部份主菜要兩個人一齊揀同一款),三個跟四個分別就係無Tapas,價錢?190vs260。

未入正題,以下係檯檯都有,得!

左邊,西班牙肉丸,右邊,薯仔沙律。絕不會因為送俾你食而是是但但,兩款都好高水準,前者蕃茄汁原汁原味,撈飯都得。

想知人地餐牌有乜你揀可以上
呢度睇,不如睇下我食過乜:
呢款係墨汁海蝦杏仁釀小魷魚,沒有刻意調味,食出原材料新鮮與鮮甜。
另一款Tapas,Anchovies,都唔駛點介紹,我既至愛。

之後就係湯或沙律,咁又試過乜呢?
忌廉海鮮湯,無記錯應該有用酒煮,香濃好味。
呢個清湯又係乜?五小時清燉傳統牛肉黑毛豬濃雞湯,所以,啖啖精華。
呢個叫西班牙沙律,其實都係果d野,不過新鮮同埋個油醋汁好唔錯。

主菜喇播:
Segovia烤乳豬,朋友食既,俾左我試,香口皮脆。
呢個係雪魚柳伴墨魚汁飯,雪魚柳外層用芝士烤焗,好好味。

呢個就二人份喇:Catalonian noodles and seafood paella,當然要少少時間等因為真係即叫即制,份量其實兩個人食唔晒,而且足料好味,海鮮好新鮮。

甜品喇播:
西班牙油炸鬼Churros,點一點特濃朱古力醬,難以抗拒。
Tiramisu係好有水準,酒香咖啡香好平衡而且鬆化。
西班牙米布甸,清甜之選。

套餐仲有咖啡茶,呢個陣容呢個質素仲要餐廳位置靜中帶旺,中環想食好西,呢間絕對去得過。

沒有留言:

發佈留言