2016年10月29日星期六

首爾寵寵寵:同事午膳(下)

其實回顧此次旅程,或者因為並非太在狀態,所以下次應該可以有更好安排,起碼唔會好似餐餐都差唔多嘛!今次除左介紹兩餐午餐,仲有未寫既都貼埋。

首先係位於附近문래역 2호선,我已經好努力嘗試搵番餐廳名同位置但都唔成功,咁惟有介紹下食過乜啦。


呢餐都係韓國菜,不過當中都有未食過與及唔多識既野:
唔該有朋友幫我搵番間餐應位置與名稱,唔識打韓文呀。(轉頭就有朋友係面書話我知餐廳名叫오백채마을)
同事問我食唔食bulgogi話係牛,咁我又唔知係乜就用佢地叫,原來係咁樣上既烤牛肉混入大量芽菜!通常食法都係加泡菜加辣醬用紫蘇葉包住,同事好奇點解我會食得慣紫蘇葉,其實我好鍾意紫蘇葉隻香味(食日本菜我會食埋果塊葉),當然無問題啦!
呢碟係佢地食得好開心又叫我食既辣魷魚,其實我覺得有幾款韓國菜玩法都好類近,問題放左乜野材料作主菜。辣,但我食到,亦好好味。
辣牛肉麵囉,入面又有蝦米呀泡菜咁,都!係!辣!

另一日,出巡江南區,決定去Food court。呢個Food court位於Galleria Department Store West商場地庫,食物選擇多,但最impressed係,佢地會叫食客排好隊然後安排你坐,你點完菜放低個Sensor有人送黎俾你,Food Court播,或者因為呢處來既人實在富貴——憑我目測與及問同事得知。

佢地成日叫我試韓國點心,話韓國點心好大件,我的確見到係大件過中式點心。呢個包入面係豬肉,辣辣地既。


我同佢地提過,呢兩樣我睇韓劇成日見人食。於是佢地今次就點俾我食喇!韓國既辣炒年糕係好好食:首先味道調得好好,偏辣帶甜,醬唔會太稀,而最重要係年糕有米香仲要好煙韌!至於魚糕,無乜特別,個湯好甜。

本人揀左韓式冷麵做主菜,同事事先警告:好辣架播!我話放心啦!首先佢真係上菜時附上好大把鉸剪,你唔剪幾野係會食得好唔方便;辣?唔會,我覺得好好味,透心涼添!韓國人飲食養生之道係熱就食熱野凍就食凍野,所以我係選擇正確架!
同場加映呢個韓國牛奶雪糕,嘩牛奶味Rich到不得了,三十蚊港紙左右啦。

我某晚走左去食炸雞,呢間叫Kkanbu Chicken係連鎖式四圍都有,我亦見韓國人放工走去Happy Hours,不過似乎我就點錯野食喇。
我無諗過蒜味炸雞係咁:好似烤雞再隊一球蒜蓉俾你,咁雞本身當然無乜蒜味啦!中伏之作。

另外點左呢個佢地話係招牌既辣味螺肉意粉沙律,凍食,咁你係咁撈撈撈。首先真係多螺肉到飛起,問題係,一味得個辣字,呢個組合並不是我杯茶囉。

臨走前午餐,光顧呢間叫Arirang,老字號餐廳。臨走喇,當然,又係食生牛肉啦,不過今次係食bibimbap,即係,生牛肉拌飯!


雖然生牛肉唔多,但材料樣樣新鮮,撈埋食果然好好食,而且養生——你睇有幾多菜!不過此店既牛肉湯就比較失色,淡淡的。

最後一篇會介紹下酒店。

沒有留言:

發佈留言