2016年7月23日星期六

重遇曼谷:極品扒房Neil's Tarven

其實再次寫扒房都有壓力,不過咁,我都係用我自己口味黎寫,大家覺得岩睇咪去囉。呢間叫Neil's Tarven其實由1969年係曼谷開業,現時曼谷有兩間舖頭。當地同事非常愛吃牛,就介紹呢間俾我喇。

我當晚係光顧位於Soi Ruam Rudee老店,已訂檯,店舖好有卡士,隱藏民居當中,而且據聞為左食客可以專心食,店舖無提供Wifi。





裝修都係傳統老式扒房格局,特別既地方係竟然有兩三個提供俾我呢類孤獨的美食家既單人卡位!事不疑遲入正題喇。

影得唔係太靚,呢個係匈牙利Goulash牛肉湯!此湯以牛腿肉及蔬菜薯仔紅椒粉炮製而成,呷一啖,牛肉味香濃,而且蔬菜鮮甜味道全變成湯既精華!蔬菜好多,而且係經過長時間烹調,每一啖都好滿足。
麵包需要另點,因為此店有Bakery,據知都非常有名,五月起Bakery改成晚上七點關門。麵包有幾款選擇,我選左呢款輪包,香既鬆軟,呢40baht俾得好值!

主菜係另送沙律及薯菜!沙律可以揀醬汁,蔬菜新鮮絕不馬虎,而薯菜係一整個焗薯配酸忌廉加上炒雜菜,份量十足味道亦好好。
另外點左Side Dish:芝士焗菠菜,無得輸架播,芝士香濃上檯熱辣辣食果陣仲有芝士絲拉出而菠菜仲濕潤咁囉。
鵝肝牛柳,五成熟,紅酒汁。牛柳有200g重。一上檯我已經嘩左出黎,因為真係好香好香。
牛柳真係煮得好好,本身牛柳靚啦當然,咁你見到入面真係呈粉紅色。
本身係應該咁食因為鵝肝太太太肥美喇喂!個汁加埋肉汁又係不得了。

其實食完以上都滿足到不得了,但眼見有客人食甜品,其中有一位仲要威水到有侍應親自成架車推黎整杯著火既Irish Coffee俾佢(而呢位阿太俾左都幾多錢Tips),雖然我對Irish Coffee無興趣,但都點左個甜品:
泰式椰子雪糕,你可以見到有好多配料:栗米,大樹菠蘿,糯米,榛子,椰青肉,蓮蓉等等,我其實落完order,個經理過黎話:「You've made the best choice」,的而且確,清甜好味,所有配料我都食晒。

喂以上咁食法,港紙五百幾。我就唔知香港要食番呢個質素駛唔駛近千,但呢餐實在非常驚艷,我諗下次去曼谷唔係出差我都會俾自己豪一次。

沒有留言:

發佈留言