2016年7月26日星期二

重遇曼谷:海鮮大餐Laem Charoen Seafood

話說我之前與同事提及,Nara生蝦唔夠好食,佢地話去海鮮店食就唔同喇。於是某日既Lunch佢地帶左我去呢間叫Laem Charoen Seafood既餐廳,有好幾間分店,我地當然去Central World啦,近Office嘛。

真係Lunch,因為點左同食左既,真係飽到咩咁,而且,我再次叫佢地隨便點地道菜式,等我唔好次次都食果幾味嘛!
餐牌製作認真仲非常之厚,我想起之前試過去某餐廳,寫到明本餐牌若果囉走要俾幾錢,我諗呢一本都唔會平。

不如先睇第一道菜:你地估估係乜?
唔係甜品,而係蛋漿混入魚肉,變成魚糕。無過份調味,第一次食,感覺好似蒸老左既蛋,唔係特別喜歡。

呢個蟹肉炒飯好得!首先蟹肉真係啖啖新鮮而且量唔少之外,個蛋炒飯好有水準,粒粒都有蛋香而且唔油膩,你知唔知唔易做到架?配上青瓜片加魚露,味道又好唔同喇。

呢度既生蝦係咁既:蝦拆埋殼浸於淡魚露汁,旁邊一碟就係蒜片啦辣椒啦蔥頭啦青檸等等,自己配乜黎食都得,好鮮甜呀,我差唔多食晒。
我唔記得呢條乜野魚啦但我想講呢,就係炸得非常好食,炸漿薄,炸得好透,骨都可以食埋,加少少青檸辣汁,特別開胃。
呢個係乜?青咖喱蟹肉呀!係新鮮拆晒既蟹肉,青咖喱又香又滑,囉黎送飯真係食多幾碗呀!
炒明蝦球,無乜特別,料就一定新鮮既。

我先頭以為呢個又係另一款冬蔭功?味道咁濃既?點知同事話,呢個係咖喱湯配上臭草煎蛋。只能講,唔係咁岩我口胃。
泰國既炸鮮魷:花枝片一條條切到開晒花再加炸漿去炸,而新鮮蒜粒一樣加炸漿去炸,難得係並不油膩播。
其實飲埋杯椰汁都飽到上心口,但當我見到甜品,又唔記得左我係飽。

據聞呢個係本地出名高級椰子雪糕,係好好食架!但同事話,其實好多餐廳自家製既應該更好播。

總之,呢間實在係水準高又食得好滿足,幾個朋友黎食就最好,因為可以點好多好多好多樣野!

沒有留言:

發佈留言