2016年7月20日星期三

重遇曼谷:住在Centara Grand

我對於酒店的要求在旅行與出差是有所不同的:旅行呢,無理由成日係酒店,大部份時間都應該出外玩,酒店四四正正乾乾淨淨就可(當然個人就不大喜歡藏身大廈某幾層樓的酒店);出差呢,你完成一天工作已經很累(因為出差時你不能夠自行控制工作時間,特別是我的工作,出差時真的沒有太多時間透氣)。還有,有時返到酒店仲可能要開工。

所以,出差住的酒店,要舒服,工作位置要適合,亦要夠寧靜。我每次出差前都會再通知酒店盡量安排樓層較高的房間給我,這次住Central World樓上的Centara Grand,個個聽到嘩嘩聲,實際又係點呢?


首先,酒店大堂位於廿三樓,其實我極度懷疑呢個23樓係佢地自己set出黎,因為我由Central World七樓上三四條扶手梯就到呢個聲稱自己係廿三樓既Lobby。
好,我地介紹間房先:
的確幾好景,三十九樓播。

入房側邊有工作間,實用既,不過最推介肯定係浴室。

可以企可以浸,佢仲提供浴鹽。呢度要一提,由沐浴露洗頭護髮潤膚至浴鹽,都係好清幽既蓮花味,連條大浴巾都有香味!

另外,房間提供係好高檔(?)既Singha drinking water,巧妙之處就係玻璃樽裝,重到飛起,你係肯定唔駛旨意囉出去。

酒店有泳池係廿六樓(我間房望落去都見到),餐廳提供自助早餐呢樣要讚,因為左右兩間餐廳同時開放,提供食物無乜特別但勝在夠多選擇,而且每日都有唔同既mixed vegetable juice提供。

仲有,每位住客都有呢個welcome dessert,可以係lobby旁邊既吧享用: 


講到酒吧,呢間酒店五十五樓個Red Sky Bar又點可以唔提?其實第一次去曼谷都上過去飲野,今次當然都有一到啦!五十五樓餐廳出外再上一層樓梯就係酒吧,可以盡覽曼谷夜色。

你問:貴唔貴?咁大杯hoegaarden一百三十蚊港紙,其實呢個景呢個mood,值既,不妨一到,非住客亦可以去。

最後要提一提一件小插曲:尾二一日,我竟然係房間發現小強!我無係房食野,當然都有可能係我去Big C買既野跟番黎啦!但第二朝我出門口,嘩,無x野下話:
成地蘋果呀!話說咁既,每層升降機附近都放左生果歡迎住客囉,我諗,我隔離房有好缺德既住客咁囉。乜野國籍?我曾經聽到捲舌好勁既普通話囉。我當然有向酒店反映啦,其實又唔係要搵乜野著數反正公司俾錢,但實在唔要得囉呢d住客。

沒有留言:

發佈留言