2016年7月4日星期一

我在吉隆坡開飯(二)

其實我一直有個疑問:當我係新加坡都食過馬拉菜,來到馬來西亞好似食物款式差不多。咁又其實有乜好食呢?不如呢一篇就寫寫由同事帶我食既三餐啦!

好有趣,當東南亞國家朋友鍾意食香港點心,來到香港一定要食,但其實當地點心好多時可能做得比香港更好食!某一個午餐,佢地帶左我去一間叫雅軒Elegant Inn既港式酒樓,結果點呢?


點心款式不多,但絕對係原汁原味足料無味精,即就係食到最正宗點心喇!我地點既都係好基本既點心,但的確係好好食:
有眼睇喇,蝦餃粒粒飽滿,大大隻蝦竹筍都齊,蝦係新鮮既!叉燒包,包身鬆軟,一咬入去叉燒香甜,餡料份量剛剛好,一咬就知道。
點解特別講呢個炒蘿蔔糕?因為我想話,XO醬足料,芽菜韮菜都係幼嫩——因為我好怕韮菜老會痴牙,蘿蔔糕足料唔會好粉,每個細節都食得出無欺場。樣樣都好食,結果最後個甜品就:
呢個係乜呢?咪以為係凍檸茶碗上播。話說我與同事分別點左兩個熱一個凍,等左廿分鐘先上檯,一飲,我覺得好似凍檸蜜,而呢個實質係海底椰煲龍眼肉糖水,好鬼趣緻。

然後,Madam Kwan,就個個都叫我去食架喇。集團經營,當日光顧KLCC分店,食左呢D:
椰漿飯真係好好食!個咖喱汁又辣又甜,魚乾香口,兩件雞入味而嫩滑,個飯若果齋撈汁我都可以隊兩碗,真係好味好味好好味!
呢個係同事點既奶茶,有趣係附上兩粒我地幼稚園年代既花花餅仔。

炸香蕉呀!真係無介紹錯,首先完全唔會過甜,然後炸漿夠薄,香蕉甜味帶出,加上呢個Vanilla Ice-cream,無得彈呀!

最後,點都要食肉骨茶,由於開會遲左,只可以到商場食呢家叫寶香綁線肉骨茶!同事話,你想點乜自己點,份量唔大份喎:
由最遠數起:豬粉腸,豬肚,排骨。每一份好似好細碟,而且好有心用酒精Jelly點火保暖,而其實你飲過一啖湯你就知道正,當然,配上白飯,真係停唔到口。

之後就介紹幾餐唔算平既俾大家。

沒有留言:

發佈留言