2016年6月29日星期三

我在吉隆坡開飯(一)

出差吉隆坡,上一次到馬來西亞應該是九歲那年,咁,即係同無去過無分別。公司安排,住在Shangri-La,而食方面當然自行處理。又,由於每天工作很累,還有被同事們善意告誡,晚上治安有點怎樣怎樣,所以,覓食這回事,這次不算太精彩。

不過的確又有好野介紹,又有中伏警告,咁,應該可以用兩三篇介紹。到達那晚,不停下雨,但點都要搵食架。本來以為可以從酒店行去雙子塔,但雨太大又太肚餓,結果在沿途一家叫AVA Bistro疑似酒吧餐廳開飯。


原來此店是賣中東菜的,我被吸引入座原因是他們宣傳唔知食乜送啤酒,咁,就入左去。
馬拉紙兌港紙好容易,你將之Double就差唔多!咁,我係叫左客雞翼架播:
唔係講笑,係炭烤雞翼!好多香料調味,而且肉嫩入味,仲要一二三四五六七八隻,仲有真係即炸薯條與及Grilled Tomato(果堆沙律菜係麻麻地),咁既價錢送埋啤酒,有冇投訴?
無飯落肚又唔得,於是,點左Arabic Tikka,係乜黎呢?
西冷牛柳以乳酪黑椒洋蔥醃製再炭烤,少許Overcooked但好味既,呢個飯就極愛喇,以牛油炒過,齋食都非常咁Good,呢碟,RM42.90。

好,然後介紹一家叫Lemon To Go既Cafe,位於酒店之內。同事們喜歡黎呢度食晏,有三文治有喇沙亦有我點呢個,勁掂牛肉粉:
精粹所在係呢個勁濃牛肉湯,偏向越南口味,落左唔少香料,但真係好濃好飲!牛展算鬆化,成碗我真係連湯都隊埋,唔貴架,幾錢真係唔記得,因為唔係我俾錢。

晚餐,一心諗住食越南好野,去到Suria KLCC一家叫Du Viet既餐廳,星期一晚上,客人不多。小弟點左幾樣野,難得地,樣樣都唔得。
呢個米紙卷點完唔駛一分鐘就送上,明顯係包定啦,大家對於米紙有些少認知都知道,呢樣唔即包肯定唔好食,結果,成件事又凍又韌,難食。
呢杯香茅青檸得個甜字又唔夠凍囉。
呢碟先離譜!喂我未食過越南蒸粉卷個皮厚過腸粉囉!你有眼見啦,賣相已經核突,仲要個粉皮厚又難食,真係係咪淨係用黎呃外國人呢?
最後呢碗火車頭,湯底勉強可以,但入面既料唔得,牛柏葉又Menu有上檯無左,越食越唔開心,雖然,成餐只係我食,又只係差唔多百二蚊港紙。

之後再介紹其他。

沒有留言:

發佈留言