2015年11月19日星期四

又食台北:小店介紹

又係半夜三更寫飲飲食食!是咁的,之前介紹好幾間,最後呢篇係要一次過介紹幾間小店,咁,寫得當然要係唔錯先話你地知,等你地參考一下啦。

先來介紹係牛肉麵,無錯,牛肉麵。不過今次由當地同事帶去食,仲晨咁早已經mark係每日流程,而且派往當地既香港同事都話,呢間,得!


熟成21牛肉麵
位於內湖的熟成21,屬於專經營肉食進口美福集團所開,所以,此牛肉麵旁就係一間專賣肉食既超市,連aged beef專櫃都有,要乜靚肉都有。

係,點食都教埋你,不過台灣好多餐廳都煞有介事有類似指引的。
呢個叫牛之精華拼盤,有牛筋牛肚與牛尾。首先要激讚係呢個牛尾,入味,鬆化,骨肉一咬即分!牛肚果隻爽法,連平日好怕食(因為易痴牙)我都照食!牛筋唔係特別淋,但亦唔會咬唔開,係有趙頭果隻。
自家製酸菜辣醬,特別前者極讚,任囉的。

基本上同行六人每人都叫左碗半筋半肉牛肉麵!首先湯底一嚐,清甜,牛味好出,掂!麵係較闊身,texture好唔錯;最重要係牛肉!真係點解煮得咁準繩?鬆化又入味,牛筋就更出色,呢碗望落唔大碗,但實際份量十足,成碗湯,我隊晒!

東京串門子串燒
呢間,恨食左好耐:都係唔記得邊個飲食節目介紹過,又平又正果隻,但店子坐位極少!當晚,亂入建一失敗,立即打去搏一搏,得左!不過只可以坐街,再加上食下,又落雨,又停,又食,不過因為太好食又抵食,係令我擔住遮食都好有mood,另一邊亦都有一位孤獨的美食家一樣,擔遮食,飲台啤!

串燒選擇唔會太多,好專心做好豬牛羊雞再加少許海鮮與蔬菜,咁入正題喇:
前面係杏鮑菇,一咬落去,爆汁!即係外面燒得香口入面仲好Juicy!後面,孜然羊肉串,以為好柴,結果燒得岩岩好,我係後來再叫多串!
牛肉三款:海鹽,鹽蔥,芝士!雖然芝士未好溶,但一放入口,你真係會明白,點解咁正!鹽蔥同海鹽係我既推介,牛肉質素唔差,而且重點係真係燒得岩岩好,仲要留意番,每一串,都係十幾蚊港紙咋!
呢個係海鹽雞脾肉,無呃你,又係爆汁!
老闆娘推介,蟹醬雞串燒,個人就麻麻喇。結果一條友隊左十一串兩支台啤,埋單,NT$640,無投訴,下次應該再訂位搵朋友黎喪食!

高家莊米苔目
呢間係台灣同事都話質素好唔錯既小店,開得好夜,非常岩半夜肚餓走去食。
要留意一點:有好多小菜,花多眼亂,但無格目,除左米苔目同鹵肉飯之外應該大部份都無寫,你想食乜,問清楚價錢,雖然,真係唔會亂收你錢,貴極有限咁啦!

呢個鹵大腸,好肥,好入味,我係一邊食,一邊覺得膽固醇啖啖入口,但停不了口。
米苔目,非常煙韌!亦有米香!湯底好清,我唔會話無落味精,但整碗平到爆水準好好,想食宵夜此店絕不能錯過!

好,呢次就介紹咁多間。其實同事有一日同我去食欣葉,正宗台菜,又係食到我停唔到口,不過呢間都唔多駛我介紹啦!希望快快手又可以過去啦! 

沒有留言:

發佈留言