2015年8月20日星期四

Boqueria的西班牙Brunch


跟很久沒見的朋友來個飯聚,她是當年唸法律的好同學,一位很勤力的韓國太太。最近得知她回來香港,當然找她吃飯,因為我們唸書時就是飯腳了。選了Bouqeria,個多星期前訂到位,因為餐廳的周六Brunch常爆,無Walk-in。

這是一家西班牙餐廳,周六Brunch Buffet玩法是這樣的:每位HK$288,由頭盤食到甜品,可以安哥,另外每人送上一隻即開生蠔,想任食咩?加多HK$128;飲品,加多HK$188可以任飲啤酒鮮榨果汁與及Sangria,想再豪d?得,俾多一舊有Cava, Wine, Bloody Mary任飲。



十二點到四點,基本上無可能唔夠時間食,在乎只係你食到幾多。

叫做自助餐,又唔駛你出去囉架播!佢會好似賣點心咁,由第一道菜慢慢上俾你,鍾意再叫佢俾。我話你知,你食晒佢一Round已經好飽!
其實生蠔好好食,不過咁多野食就無額外落order。Sangria,好好飲,有紅酒白酒兩種,你鍾意仲可以自己出去溝。


第一輪係沙律同蔬菜,新鮮爽脆用料講究,另外呢幾隻蝦,好鮮甜啊!
是我懶惰無出去影!個個出左去影呢個大大鑊西班牙海鮮飯,我就等佢分俾我食,好得,我有Encore!


Tapas與西班牙黑毛豬風乾火腿上場喇!
蕃茄凍湯,非常醒胃。


主菜上半場!重點推介當然烤乳豬啦!睇住佢切架,好味香脆!
燒牛肉與烤羊架,絕對高水準,好過好多酒店貨色!

當我都唔知食左幾多野,甜品出現喇!上面果隻西班牙油炸鬼好味,但下面既玉桂蘋果同Brownies先至邪惡!

另外呢,一大班人黎氣氛好好,店員會囉住一大壺長咀俾想挑戰飲酒既朋友,兩呎咁高倒落你口,另一位侍應就一邊數你飲左幾多秒一邊叫,我就無試喇。

我諗我會再搵朋友黎食多次,水準高絕對食得過!

沒有留言:

發佈留言