2015年7月14日星期二

好食抵食泰午餐:Moon Thai

仍於上環工作時,附近工作的朋友帶我去Holiday Inn Express Soho內的泰菜餐廳Moon Thai吃午飯。未入去見到車呔人,仲要身處酒店,以為價錢肯定非常唔親民,點知,唔係播!

午市半自助餐,價錢不貴,而且高質素又好食,仲坐得幾舒服,我離開舊公司都請同事到此開飯,兩名非常愛吃泰菜的同事都表示很讚,我想,這亦算是business lunch不錯的選擇。



不如先睇睇午餐餐牌,方便我繼續介紹:
睇到啦,選擇非常多,若果兩名女士食量不大呢,絕對可以一個點有主菜另一個只食自助餐,點解呢?自助餐好多野食架!
湯有兩款,以上當然冬蔭功,不算辣,而且味道不錯;另一款是椰汁雞湯,即係唔辣,係咪好唔錯?

自助餐,有炸魚餅,春卷,好幾款沙律:海鮮粉絲沙律,泰式炸蛋沙律,亦有西式沙律;有泰式辣肉碎配生菜,仲有泰式鳳爪播!

午餐有咖喱選擇係咪?朋友食過幾次,表示好幾種咖喱都好好食,上次佢點我都有試,好唔錯,你地見啦,自助餐仲提供白飯同印度薄餅,係咪好飽呢!

自助餐仲有甜品糖水,我可以話你知,次次我都無食--因為太飽。

睇下我兩次食既主菜:
呢個泰式豬手,上檯有少少失望:咁少既?點知一試,嘩,少食多滋味,因為豬手煮得極淋身入味,醬汁微微帶甜,肥瘦適中,送飯一流,好食到飛起!

鮮蝦炒金邊粉,整到咁靚已經眼前一亮啦!唔止得外表,真係好食,而且唔油膩,三隻大蝦球鮮甜彈牙,果然係車呔人無選錯。

基本上兩次去都坐唔滿,不過你明啦,點都係訂位先食有著數囉!

沒有留言:

發佈留言