2015年6月5日星期五

上環好好食(五)

距離離開上環的日子不多,不過其實新工在中環,會再過來吃飯的機會是有的。無論如何,這段日子到處吃的總要記下的,你知啦,唔寫,果間舖唔知仲係唔係度。

剛巧今日目擊蘇杭街一間新開的韓式Rice Burger大排長龍--因為今明兩日中午攪免費試食,香港人,有著數當然無蝕底。當我與同事食完雲貴川離開時,人龍早已散去,哈哈哈。另外,附近七月中將有Mos Burger開張。


這次想介紹皇后街熟食市場,即帝后華庭附近那個熟食市場。地方不大,有好幾家餐廳,我試了其中兩家,都很值得大家去試試:

先來泰越南菜館,吃過兩次,都吃泰菜,水準很不錯的:

辣肉碎炒飯,好唔錯,幾辣,香口,乾身,米粒分明。














並非午市套餐的蝦餅,彈牙好食,不過唔算平。














洋人同事食既泰式炒河,賣相不錯,佢就好鍾意。















串燒水準中規中矩,不大驚喜。














呢個粉絲沙律最後我食晒--因為同事們話太辣,我就覺得好好味喇!














第二次去,一條友,點左呢個冬陰功湯河。足料到爆,好正宗,唯一要彈就係湯唔夠,好易俾河粉吸晒湯汁。四十幾蚊包飲品,想點先!













另一家係打對角既老北方餃子館。午市佢會寫當日提供幾種餃子,你埋去落單,自己囉餐具,等食。
蕃茄蛋花湯免費,位位都有,清清地,幾唔錯。














有蒸與煎餃,我真係唔記得當日食左邊隻,但淨係記得,皮薄餡靚大大粒,好滿足又好味,另外主因係:
呢個山東老陳醋好鬼正,送餃子真係一流呀!

呢間應該會再去,希望撤離前仲有機會啦!再唔係就自己搵日去食囉。

沒有留言:

發佈留言