2015年2月2日星期一

Common Room & La Piola

回歸中環上班九個月,當中以開飯比較麻煩:人多,貴,不是沒選擇但真係貴。我是那種絕對不喜歡浪費時間於午膳時排隊的人,雖然香港人很愛排隊,豚王又排,對面翻新越南餐廳又排,和民又排。

所以,若果約朋友食晏,想大家舒舒服服坐低食,訂位真的不能懶。訂得位,價錢有番咁上下,如何選擇一間值得俾食物不錯而且不太嘈吵的,不是沒有選擇的。


今次想介紹兩間價位二百左右的餐廳,均是頭盤甜品任食另選主菜的,而兩間餐廳的特色是,雖然位處極旺區,但或者好多人無諗過入去(因為餐廳其實都主打黃昏過後的drink & nightlife),所以訂位易,亦不太吵。By alphabetical order,先介紹Common Room。

位於老蘭的Common Room並不位處地下,但不難找,旁邊一條小樓梯即可直達。環境很不錯,餐廳頗大,那一張長吧檯就更有特色。


望望Menu:
我食過兩次,Menu好似無乜點轉。第一次食最簡單果個椒絲蒜蓉意大利麵,水準以上,不油膩Al Dente,最近一次食Risotto,如下:
還可以,味道不過不失,不過明顯未收汁。

頭盤選擇可以,沙律好幾款,有Ham亦有少量海鮮,食材級數可以但當然不能要求太多;湯是很不錯,兩次光顧都感覺良好:不是水汪汪,料多,味道標準。還有,咖啡很好,另外有水果任食。

另一間La Piola,威寧頓街石板街交界,Happy Hours好多人特別洋人,午餐人不多,但原來樓上的意大利午餐,水準很高。
環境更靜而光猛望落威寧頓街,不錯的。
我的選擇是:羊,不錯;朋友選的是Veal Scottata,望到我流晒口水,我下次,一定要食果個!
頭盤,贏晒!比起Pepino更正宗更好食,選擇不算太多但勝在樣樣精!
仲有,麵包送既:
其實只係食頭盤加麵包已經滿足到不得了,不過無湯飲咁囉。

寫到咁,其實我首選一定La Piola,若果book唔到,Common Room都好唔錯。

食晏諗諗佢啦各位。

沒有留言:

發佈留言