2014年9月25日星期四

法國印象:南部的兩天(下)

在酒店過了一夜,當然亦在酒店解決早餐啦。之前都提過,法國人真的對早餐不太講究,而且吃甜少吃咸。所以,我這個早上的自助早餐亦心裡有數。

另外我問了同事一件事:為何我這幾天在餐廳吃飯,都不見有湯喝呢?他說,夏天秋天天氣仍熱,法國人極其量會賣凍湯,而冬天天氣冷才會賣很熱熱量很高的湯。所以,洋蔥湯?有,總有些為遊客服務的餐廳提供,都別說很多餐廳都會選擇在夏天放假,八月,可能一放放兩多個星期不開門的。






我要推介這個像嬰兒食品的蘋果蓉,極好味。

午餐,沒有外出,反而跟所有同事一起叫外賣。星期五他們都有個習慣,就是總有一個部門會買來一大堆牛角包跟其他同事分享,而且大家都非常holiday mood。說到這次叫Pizza,大開眼界的是,這裡是容許你每個人就你點的東西俾錢,而不是一條大數俾的:

大家就排住隊認回你點的食物,以現金或信用咭跟呢位送外賣哥哥仔找數。

這個Pizza叫New York,都係我呢類食肉獸至愛,但真係好好食:薄身,香口,料多,但要留意,呢個Size叫Small,加埋水果沙律及飲品,7.9Euro,其實價錢可以的,外賣送到播!

黃昏時準備跟同事乘高速火車回巴黎,同樣在Aix,見人頭湧湧都知出事:同事說,我好彩喇,經歷埋法國人久不久就有的,就係火車Delay。這個Delay一來就個半小時,原本八時十五分到達,結果九點九才到巴黎。亦因如此,我無故要駛多左錢:
去廁所每次0.5Euro!點解呀?點解去廁所要俾錢呀!
同場加映:外國年輕父母都一樣,父母各自玩手機,仔女就自己顧自己。
回到巴黎天黑了,自行轉乘地鐵往吃越南菜。店名叫Dong Houng。我又點搵到呢間呢?話說某一期U Mag介紹法國,果堆個性小店我就無乜興趣,最後果頁編輯手記提到識食就食呢間,咁當然,明知法國咁多越南人,點可以唔試?
我點了幾樣東西:
椰青,有椰肉有水,無加糖水,好原味清甜,4Euro,值回票價。

呢個粉卷,好貴,6.2Euro,重點係,凍冰冰硬實實,無論佢包得有幾多料有幾靚,都係唔要得!不過好彩,個牛河,真係拍案叫絕:

要成8.8 Euro呢碗特別牛肉河,個湯底,一呷,果種清甜牛味真係從未試過,毫無味精,一飲難忘而且愛上,料多,只係牛柏葉換上牛肚,其餘通通有齊,牛肉無雪藏味,牛丸唔似來貨,總之,我真係會為呢碗牛河而記住佢。

此店好多人,十點半Last Order,好似逢星期二唔開,自己Check清楚。食飽,太夜喇,此次旅程第二次搭的士,這次遇上是Cambodia司機,識講英文。不過,我都係睇住佢唔跟GPS而兜路,嗯,巴黎的士司機,俾我印象真係麻麻地。

沒有留言:

發佈留言